6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    jtalsma

Apple en Pc draadloos internetten Airport??

Hallo ik ben een leek op computergebied(jullie gelukkig niet) en zit met het volgende probleem.

Ik heb de volgende dingen hier liggen. Een nieuwe adsl modem (netgear DM 602) en een Airport Extreme Basestation van Apple.

Mijn huisgenoot heeft een mac laptop. Waar hij een ander adsl modem op heeft draaien.

Nu wil ik en hij dus draadloos internetten. Kan ik die airport extreme aansluiten op de adslmodem zonder dat die adsel modem op een zijn mac is aansgesloten. Anders kan hij alsnog niet draadloos internetten.

Nu heb ik al even de airport extreme al even aangezet,. En dan zie ik op mijn xp laptop wel een netwerk. Maar als ik dan wil connecten dan vraagt hij om een sleutel. Wat moet dit zijn? Of hoe kan ik er voor zorgen dat hij hier niet om vraagt? Kortom wie kan mij hiermee helpen? Moet niet te moeilijk zijn toch?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    jeroenimo
    ”jtalsma”

Hallo ik ben een leek op computergebied(jullie gelukkig niet) en zit met het volgende probleem.

Ik heb de volgende dingen hier liggen. Een nieuwe adsl modem (netgear DM 602) en een Airport Extreme Basestation van Apple.

Mijn huisgenoot heeft een mac laptop. Waar hij een ander adsl modem op heeft draaien.

Nu wil ik en hij dus draadloos internetten. Kan ik die airport extreme aansluiten op de adslmodem zonder dat die adsel modem op een zijn mac is aansgesloten. Anders kan hij alsnog niet draadloos internetten.

Nu heb ik al even de airport extreme al even aangezet,. En dan zie ik op mijn xp laptop wel een netwerk. Maar als ik dan wil connecten dan vraagt hij om een sleutel. Wat moet dit zijn? Of hoe kan ik er voor zorgen dat hij hier niet om vraagt? Kortom wie kan mij hiermee helpen? Moet niet te moeilijk zijn toch?

Alvast bedankt.