5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    coupje

apple en Lyoness

Een collega van mij wil mij aansluiten bij Lyoness. Ik heb daar eigenlijk nog nooit van gehoord. Ze zegt ook dat Apple lid is en ik zo kortingen kan verkrijgen. Ik vertrouw het precies niet echt goed en wat ik vind op internet is ook niet echt bruikbaar. Is er iemand die een idee heeft wat dit eigenlijk is? Ik wil niet instappen in iets wat ik niet ken maar wil ook geen collega wantrouwen. Ik dacht zo als apple eraan meewerkt zal het wel ok zijn maar is dat werkelijk zo?

Mocht het zijn dat ik deze vraag hier niet mag stellen dan gooi ik hem er terug af. Is soms moeilijk te weten wat je wel en wat je niet mag posten.

Grt
    Coupje

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik weet niet wat het is, maar waar Apple aan verbonden is hoeft niet betrouwbaar te zijn. Een goed voorbeeld is click and buy, Apple is eraan verbonden maar het is alles behalve betrouwbaar.

Bijdrager
    TheBigZ

Wat het is wordt uitgelegd op hun website: http://www.lyoness.net/nl/wie-funktioniert-lyoness.aspx

Het is zo’n “samen kopen we hetzelfde artikel en krijgen daardoor een lagere prijs” club, zoals er meerderen zijn.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou me niet vastleggen aan een lidmaatschap, voor maximaal 2% korting.

Cashback
    Bij iedere aankoop ontvangt het lid tot wel 2% van het aankoopbedrag op zijn voordeelrekening. Zo ontstaat op de persoonlijke voordeelrekening een voortdurend groeiend bedrag. Dit wordt vanaf een bepaalde hoogte naar de privérekening van het lid overgemaakt zonder dat hierop iets in mindering gebracht wordt.

Het is allemaal een beetje vaag.:-D

Bijdrager
    satty_guitars

Ik ben al tijdje lid (is namelijk gewoon gratis) en heb al meerdere dingen besteld via Lyoness. Heb oa korting gekregen op mijn iPad en MacBook. Werkt super, ook met de andere partners.
    Aanmelden kan gewoon via de website en is dus volledig gratis:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.