9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ronald

apple en hp geen vrienden

Ik heb op een tamelijk schoon osx 10.3.4 een hp 7760 photosmart geinstalleerd.

nu, dat blijkt toch wel de nodige fouten te geven.

het lijkt allemaal mooi te gaan.

zoals je weet na elke programma installatie het herstel bevoegdheden uit schijfhulpprogramma draaien.

Ik start het op en krijg een kernel panic. Harde log off via powerbutton.

Hopen dat het weer goed gaat en na opstarten opnieuw herstel bevoegdheden gedraaid.
    Nu liep die wel door met ontzettend veel foutmeldingen, er blijken zeer veel permissies te zijn gewijzigd die apple terugzet.

Dus advies: vergeet niet na hp printerinstall het herstel programma te draaien.

ik had dit ook al bij een all-in-one psc 750.

Kortom, HP heeft nog wat te leren.

Epson daarentegen zonder problemen te installeren.

Bijdrager
    ivan.roos

Zij zijn wel vrienden. Het probleem ligt aan jou Macintosh, DUS niet zeuren met zñn titel!! :P

Bijdrager
    Johnny Walker

vrienden??? op software gebied in iedergeval niet ik heb een PSC1220 en alleen maar geziek met vastlopers bij het scannen

Bijdrager
    luben

haha, de psc1210 is goedkoper en werkt wel als een zonnetje!

Bijdrager
    Robse

Ik heb hier een HP Deskjet 930c en een HP scanjet 3570c en die doen het hier zonder problemen.
    Ligt het niet ergens anders aan?
    In het begin had ik problemen met het aansturen van mijn scanner. Elke keer tijdens het begin van het scannen stopte het programma. Op advies van HP Amerika (Nederlandse helpdesk kon mij niet helpen.) een andere driver gedownload. De driver was weliswaar voor een duurdere scanner, maar het werkt sindsdien als een zonnetje.
    Neem is contact op met de helpdesk van HP Amerika.
    Uiteraard via email.

Bellen kan ook maar dat kost dan wel wat. :)

succes.

Bijdrager
    ronald

Beste Ivan

Als je goed leest merk je zoals ik aangaf dat de hp 7760 we werkt. Nieuwste driver gebruikt.
    Wat ik aangaf is dat na installatie driver en printer er blijkbaar veel persmissies fout stonden.
    En als je dat niet corrigeert er nogal wat dingen fout kunnen gaan.

Het ligt niet aan mijn mac.
    er is zelf door hp aangegeven dat er in combinatie met de all-in-one wel eens consistentie problemen zouden kunnen zijn met de drivers.
    Destijds veel tijd aan besteedt met d ehelpdesk van HP.
    Nu laat ik installatie van all-in-one achterwege,

Dus voordat je weer dergelijke reactie geeft graag bericht goed lezen.

Bijdrager
    ivan.roos
    ”ronald”

Beste Ivan

Als je goed leest merk je zoals ik aangaf dat de hp 7760 we werkt. Nieuwste driver gebruikt.
    Wat ik aangaf is dat na installatie driver en printer er blijkbaar veel persmissies fout stonden.
    En als je dat niet corrigeert er nogal wat dingen fout kunnen gaan.

Het ligt niet aan mijn mac.
    er is zelf door hp aangegeven dat er in combinatie met de all-in-one wel eens consistentie problemen zouden kunnen zijn met de drivers.
    Destijds veel tijd aan besteedt met d ehelpdesk van HP.
    Nu laat ik installatie van all-in-one achterwege,

Dus voordat je weer dergelijke reactie geeft graag bericht goed lezen.

RONALD..
    Je topic is MISLEIDEND. Dat was mijn kritiek.

Bijdrager
    hansenonline

en de tekst irritant om te lezen met al die enters er tussen.
    zelf had ik na een update van de airport software geen printer meer. met veel moeite weer geinstalleerd, was een hp psc2110.

daan.

Bijdrager
    tricksel
    ”Johnny

vrienden??? op software gebied in iedergeval niet ik heb een PSC1220 en alleen maar geziek met vastlopers bij het scannen

Dat HP geen goed werkende drivers schrijft/heeft geschreven wil nog niet zeggen dat HP en Apple geen “vrienden” zouden zijn. Je topictitel is simpelweg wat misleidend, that’s all.

After all, waarom zou HP anders een iPod uit gaan brengen…?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.