6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ikkieman

Apple dictee December 2010

Hoi mensen,
    Ik heb, net zoals ongeveer 50 anderen meegedaan aan het groot Apple Dictee der Nederlandse taal in december 2010. Nu werd in de podcast 208 beloofd dat er vorige week de resultaten bekend gemaakt zouden worden. Persoonlijk heb ik hier nog niks over gehoord en mijn vragen hierover aan OMT worden niet beantwoord.

Nu zou ik graag van jullie weten wie nog meer met dit punt zit en hopelijk ook van een OMT-medewerker graag horen hoe lang dit nog ongeveer gaat duren. Ik zit er eigenlijk sinds de jaarwisseling al zeer sterk op te wachten. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om maximaal 60 dictees na te kijken in je mailbox?

Misschien schop ik hiermee wel tegen een zeer been aan. Mocht dit het geval zijn, laat me maar weten in plaats van gelijk een slotje hierop te gooien.

MvG
    Jeroen

Bijdrager
    prullenbak

Ik heb ook meegedaan en zou ook wel willen weten hoe t afgelopen is.

Maaarrr (<- en das een hele dikke maar!)

Ik denk dat je je sterk vergist in het aantal deelnemers (waarop baseer jij deze 60?) en in de hoeveelheid werk dat het nakijken met zich meebrengt. Vergis je niet dat OMT nog steeds een hobby is, en dat ze wel iets beters te doen hebben dan full-time gedichten na te kijken.

Ik zou zeggen: geduld is een schone zaak:)

Bijdrager
    Pieterr
    ikkieman op 19 januari 2011

mijn vragen hierover aan OMT worden niet beantwoord.

Wie heb je benaderd? Alleen Koen reageert op PB’s.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik dacht 67, wat in de podcast vermeld is.

Moderator
    Jan David Hanrath

Het aantal inzendingen is zo groot dat er nog hard wordt nagekeken. Nog eventjes geduld…

Bijdrager
    Hansi2124

Er loopt hierover al een topic:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/groot-appledictee-2010/page/2

Daar graag verder.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.