6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Patricklange

Apple developer

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Apple developer
    Ik zou namelijk net als developers de betasoftware willen testen etc. Nou heb ik gelezen dat bestaande developers heel veel toestellen mogen registreren en is mijn vraag of er een developer is die dit leest die eventueel tegen een vergoeding mijn toestel wil toevoegen.

Mvg patrick lange

Bijdrager
    piebas

uit de huisregels:

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
    Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
    Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een goed doel mee te doen.

Lijkt mij dus niet de bedoeling….

Bijdrager
    DJMischaa

Heb gewoon geduld.

Bijdrager
    Applebvv

Een beta is bedoeld voor ontwikkelaars om met de nieuwe api’s te spelen die dan werken in iOS 7.
    Er zitten in beta 2 nog wel wat bugs en het werkt allemaal nog niet op en top. Maar dat komt omdat het een BETA is.
    Ik zou nog even wachten op de release voor iedereen, want dan ben je er zeker van dat de software geen fouten etc. bevat.

Bijdrager
    lrobben

Ik draai beta 2 zonder enige problemen/bigs! Stuur me maar een bericht met je UDID dan registreer ik’m wel voor je!

Bijdrager
    lrobben

Bugs*
    Autocorrect XD haha, sorry!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.