5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TakkU

Apple Dev account activatie

Bijna een maand geleden (op 11 juni) heb ik een ADC Student accoutn aagevraagd, en op 11 juni heb ik de code hiervoor geactiveerd. Echter staat er sinds die tijd bij mijn connect account onder Assets nog altijd ADC Student Membership (pending)
    Boven deze asset staat wel het kopje Active Assets.

Aangezien ik een deze dagen mijn nieuwe Macbook Pro wil bestellen, met de ADC korting, vraag ik mij af of mijn account hier inmiddels al bruikbaar voor is. En zo niet, wat er moet gebeuren om dit account te activeren.
    Hebben jullie suggesties?

Bijdrager
    @RoRoNL

Wat zegt de hulpvaardige Apple medewerk(st)er via telefoonnummer: 0800 0200 570 hierover?

Bijdrager
    juulie

Heb je al wel je bewijs opgestuurt dat je student bent?

Bijdrager
    TakkU

Ik heb van de week even een telefoontje gepleegt naar t ADC, maar blijkbaar was mijn fax met gegevens niet goed doorgekomen.. Nogmaals doorgestuurd, en nu is het dus geregeld, mn account is geactiveerd!

Bijdrager
    @RoRoNL

Mooi zo. Gefeliciteerd.

(Voortaan weet je ze dus wel wat eerder te bereiken dan na zo lang wachten, toch? Mijn ervaring, met allerlei bedrijven, is dat je na een korte tijd wachten, maar beter zelf actie kunt ondernemen, vaak komt het niet meer vanzelf goed.)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.