10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iSander

Apple coupon

Heey,

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Macmini. Ik heb deze gewonnen met een wedstrijd! 8) nu zit er in de doos geen enkele cd. Is dat normaal? Wel zit er een kaartje in: “Apple Software aankoopbewijs.” met onderstaande tekst:
    Voor nieuwere versies van de software en andere aanbiedingen van Apple moet u onderstaande coupons overleggen als bewijs dat u de software hebt aangeschaft. Belangrijk: bewaar deze coupons zorgvuldig. Alleen de orginele coupons zijn geldig als aankoopbewijs. Kopie├źn worden niet geaccepteerd.
    Daaronder staat een rooster van vier couponnetjes met stippellijn rond. (4 dezelfde!) Waarop staat:
    :apple: Coupon: iLife ’04 + Mac OS X v10.3 en op de achterkant een invulformuliertje: Naam, adres, land, email, telefoon (ook 4 maal dus!) Ik heb dit kaartje ook in het Frans in mijn doos steken. Weet er soms iemand wat ik hier mee moet?

Alvast bedankt,
    iSander

Bijdrager
    archivaris

Het ontbreken van de dvd-’s is niet normaal, bel Applecare en vraag om nazending.

Bijdrager
    H@roldBeer

Ik heb ook diezelfde coupons bij de Mac mini die ik gekregen heb, maar ik maak er geen gebruik van. Bij Mac mini krijg je er iLife en Mac OS X 10.3.8 (dacht ik) geleverd. Volgens mij zit er dan ook iWork erbij.

Bijdrager
    klaus

iWork zit er niet bij hoor, dat moet je apart aankopen.
    wel iLife 05 en os x 10.3.8

Coupons zijn een bewijs dat je dit hebt aangeschaft. Kan je gebruiken indien er een nieuw besturingssysteem uitgekomen is en je eventueel in aanmerking zou komen voor een goedkopere upgrade

Bijdrager
    iSander

Hallo,

Ik heb de mac mini gewonnen. maar de toestellen waren al in het bezit van de eerste week toen de mini uit was. Maar gisteren zijn de winnaars pas bekend gemaakt. Dus geen iLife 05 ofzo. (staat trouwens ook op het couponnetje ’04) En er zit helemaal geen dvd of cd in de doos. Mss staat het op de hd van de mini zelf maar dat weet ik nog niet. Ik moet deze namiddag nog even om een keyboard een mouse. Heb helaas momenteel geen usb keyboard liggen dus kan ook niet verder geraken dat het welkomsscherm (waar je gegevens moet invoeren om verder te gaan.) Is dat couponnetje geen soort bon waar ik een apple winkel mijn iLife en Max OSX kan mee gaan halen. Want het lijkt me zeer raar dat apple geen dvd’tje in de doos stopt (wat bij mijn pBook wel het geval was). En zou ik mss de iLife ’05 krijgen ondertussen? Of is dat teveel van het goeie…?

Gegroet
    iSander

Bijdrager
    klaus

ik dacht dat bij alle mac mini’s zowiezo een dvd van iLife 05 bijgesloten was, maar aangezien je ook geen systeemdisks hebt gekregen, hebben ze die er waarschijnlijk uitgenomen, rare praktijken in die wedstrijd.

Die coupons zijn dus niet om disks op te gaan halen,die dvd’s dienen er gewoon in te zitten. Punt.

Even bellen met de wedstrijdorganisator lijkt me

Bijdrager
    Ross

Hoort er gewoon in te zitten. Ilife zit er tegenwoordig ook niet apart bij, is inmiddels opgenomen in de systeem cd’s.

Bijdrager
    Bas_G5

Cd’s horen in het pakketje te zitten wat je als eerste ziet als je de verpakking openmaakt.
    De systeem cd’s met versie 1.0 zijn zonder iLife en bij 1.1 of hoger zit het er al bij.

Bijdrager
    iSander

Ik heb juist gebeld naar Apple Belgi├ź en daar waren ze heel vriendelijk en hebben ze onmiddelijk aan de lijn een pakket opgestuurd met de dvd’s. En omdat ze hoorden dat ik hem sinds gisteren heb, meteen een 05 editie van iLife. Wat een service zeg! Binnen een week zou ik het ontvangen. Ben benieuwd. Alvast heel tevreden van de service! En bedankt voor de hulp hier.

Groeten
    iSander

Bijdrager
    Ijope

effe nog isander ilife ’05 en de mini zijn gelijk ge├»ntroduceerd dus je moet die dingen gewoon krijgen
    maar ga dat krijg je ook

nog veel mac plezier met je mini 8)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.