8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    sjondemanager

Apple Cinema HD Display (23-inch flat-panel) en AppleMacbook

Dag mensen,

Een apple cinemadisplay HD 23′ werkt dat samen met een Apple Macbook Pro 2.0ghz dual core en een X1700 grafische kaart? Iemand die mij daarop antwoord zou kunnen geven dat zou super zijn.
    Dankje alvast voor de moeite

groetjes sjon

Geblokkeerd
    Anoniem

Zal ik daar het kortst mogelijke antwoord op geven dan?

ja;)

Veel plezier met je aankoop!

Bijdrager
    vegeta

JA, het kan als mijn powerbook dat al kan, kan het zeker op een Macbook Pro.
    Er staat bij mij een vergelijkbare setup (powerbook ipv MBP).

En bij de aankoop van een MBP op de online apple store, kan je een Cinema display (20″-23″-zelfs de 30″) in je mandje erbij smijten. Is maar stom dat aplle je iets aansmeert en je dat niet kan gebruiken op je MBP :P.

”specs

Dual display and video mirroring: Simultaneously supports full native resolution on the built-in display and up to 2560 by 1600 pixels on an external display, both at millions of colors

Bijdrager
    sjondemanager

w00t mooi zo ik zag de specs wel op de apple site alleen zag niets van me apple macbook pro staan dus vandaar denk vraag het hier even dankjewel voor de snelle reacties!!

Bijdrager
    huinkroese

Grafische ondersteuning en weergavevoorzieningen
    15-inch MacBook Pro
    ATI Mobility Radeon X1600 grafische processor, dual-link DVI-ondersteuning, 128 MB GDDR3 in de 2-GHz configuratie; 256 MB GDDR3 in de 2,16-GHz configuratie
    17-inch MacBook Pro
    ATI Mobility Radeon X1600 grafische processor, dual-link DVI-ondersteuning, 256 MB GDDR3
    Twee beeldschermen en synchrone weergave: gelijktijdige ondersteuning voor volledige “native” resolutie op het ingebouwde beeldscherm en tot 2560 x 1600 pixels op een extern beeldscherm, beide met miljoenen kleuren

DVI-uitvoerpoort
    VGA-uitvoer via de meegeleverde DVI-naar-VGA-adapter
    Ingebouwde iSight-camera

Bijdrager
    Petje
    ”joram”

Zal ik daar het kortst mogelijke antwoord op geven dan?

ja;)

Veel plezier met je aankoop!

nog korter!

JA

Bijdrager
    dirk_w

JA!:wink:

Bijdrager
    Ciao

Nee…

Grapje..

JA! :P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.