10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    CinematiQ

Apple Cinema Display 20 inch vs Formac gallery 2010

Misschien nog een beetje vroeg maar zijn er mensen die al werken met de nieuwe 20 inch van Apple & kunnen vergelijken met de Gallery 2010 van Formac Klik voor de tech specs:Apple Cinema Display 20 inch &
    Formac Gallery 2010
    Het lijkt me een uitgemaakte zaak: Formac helaas. Tenzij je misschien het breedbeeld prefereert…..Of mis ik iets?
    De prijs van beide schermen is ongeveer gelijk.
    Tx for ReaX.

Bijdrager
    Stof

Ik heb met geen van beide schermen gewerkt, maar ik denk dat het de Apple wordt als je met je hart kiest en de Formac als je met je hoofd kiest :roll: .

Bijdrager
    Syndic

Ik moet zeggen dat ik die Formac er ook schitterend uit vind zien… Het lijkt wel of ze goed naar Apple gekeken hebben :D Wat zoals Stof al zei: kies je met je hart dan wordt het Apple 8)

Bijdrager
    CinematiQ
    ”Stof”

..ik denk dat het de Apple wordt als je met je hart kiest en de Formac als je met je hoofd kiest :roll: .

Wat een rake formulering!
    Ik denk dat het er eentje met het hoofd wordt, mijn hart ben ik al kwijt dat ligt toch al bij Apple.
    Tx

Bijdrager
    araminta
    ”CinematiQ”

Het lijkt me een uitgemaakte zaak: Formac helaas.

Ik heb even zitten kijken naar beide specs, maar mij ontgaat de overduidelijke keus voor Formac een beetje. De enige verschillen naast het feit dat de Apple breedbeeld zijn contrast ratio en brightness. Is dat serieus de moeite waard? En ze kosten geloof ik ook ongeveer evenveel. What’s the big deal dan?

Bijdrager
    CinematiQ
    ”araminta”

What’s the big deal dan?

pixel response
    contrast
    brightness
    werkoppervlak
    garantie

Dat zijn toch redelijk belangrijke pluspunten ?

Bijdrager
    araminta
    ”CinematiQ”

pixel response
    contrast
    brightness
    werkoppervlak
    garantie

Dat zijn toch redelijk belangrijke pluspunten?

Daar heb je best wel gelijk. Ik zou ze graag eens naast elkaar aanschouwen om te zien of deze verschillen ook merkbaar zijn.

Alleen vind ik het prijsverschil toch wel aardig. Bij Machouse betaal je 1.650 EUR voor de Cinema 20″, en ik heb de Formac niet voor minder dan 2.000 EUR gezien. En daar zitten redelijk wat kratten bier tussen…

Bijdrager
    Menno

1660 bij Chipmunk nu, 1497 bij een of andere duitse toko….

Bijdrager
    Rasheed187

En waarom zijn de Apple Cinema Displays alleen aan te sluiten op Apple machines? Pure discriminatie!:x

Bijdrager
    Torz

Als ik zo de specs bekijk ,zou ik denken dat het scherm zelf uit dezelfde plasma fabriek komt.Apple en Formac hebben er allebei een mooi eigen kastje eromheen gebouwd.Maar die Apple blijft Apple.Zou het wel weten Al was het alleeen maar om die mooie grote spiegelnde apple op de achterkant:wink:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.