5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Broer T.

Apple Business-aankoop met iTunes-tegoed?

Ik heb aardig wat iTunes-kaarten gekregen en ik overweeg nu een zakelijke aankoop in de online Apple Store. Maar voor ik de kassa in Cupertino weer laat rinkelen, een korte vraag. Ik heb gezien dat je voor online aankopen waar je een BTW-bon voor wilt contact moet opnemen met Apple Business. Mijn vraag is dus: kun je bij Apple Business met iTunes-kaarten betalen?

Ik heb ze natuurlijk al gebeld met die vraag, maar ze zijn nu dicht. En ik wil het nu graag weten…

Wisten jullie trouwens al dat Scott Forstall tegenwoordig bij Apple Business werkt? Hij staat met een collega op de site:) :

Bijdrager
    Shmoo

Met iTunes giftcards kun je alleen maar content kopen in de iTunes Store, App Store en iBooks Store. Niet in de online Apple webshop, zeg maar digitale content aankopen en geen hardware of accessoires.

Apple heeft speciale giftcards voor de Apple Stores.

Let ook op dat je wanneer je iTunes gifcards eenmaal hebt ingewisseld en het krediet op je AppleID staat dat je dit krediet alleen kunt gebruiken voor jezelf en niet kunt weggeven aan een ander AppleID. Ook kun je niet met dit krediet iemand een app schenken/cadeau doen.

Het is allemaal zwaar beperkt bij Apple en helemaal zo afgesteld op creditcards koppelen aan je AppleID want dat is prioriteit nummer 1 voor Apple.
    Kon je maar Mac computers kopen met het saldo dat op je AppleID stond dan was het voor mij heel gunstig want ik doe vaker kleine (web) werkzaamheden voor mensen inruil voor een iTunes giftcard.

Bijdrager
    Broer T.

Kon je maar Mac computers kopen met het saldo dat op je AppleID stond dan was het voor mij heel gunstig want ik doe vaker kleine (web) werkzaamheden voor mensen inruil voor een iTunes giftcard.

Precies dat ja. Eigenlijk blindelings vanuit gegaan dat het kon. Hmm… jammer.

Dank voor je reactie.

Bijdrager
    Targaryen

NB: Da’s niet Scott Forstall hoor, broer T.

Bijdrager
    Broer T.

Oh nee, het is z’n broer. Nu zie ik het. (Of is-ie een paar kilo aangekomen?)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.