10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Frank1964

Apple bluetooth toetsenbord snel leeg

Hallo allemaal,

Sinds de installatie van Mavericks merk ik dat mijn toetsenbord echt leeg loopt qua energie.
    Gisteren bij het afsluiten van de Mac mini mid 2011 stond ie op 67% en nu net kijk ik en staat is al op 36% en dat terwijl ik eigenlijk heel de dag niets met de mac gedaan heb.
    Hoe lang horen de batterijen in een toetsenbord mee te gaan? Met de muis en Trackpad doe ik een maand of 2, maar in het toetsenbord zijn nog nooit nieuwe gegaan. Dus dat ze al een eind op dreef zijn kan best, maar om in 1 dag nu van 67 terug te vallen naar 36 vind ik een beetje vreemd….

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    Targaryen

Inderdaad, wat TheBigZ zegt. Het klinkt een beetje makkelijk om direct te verwijzen naar een ander product van Apple, maar de batterijen doen het prima. Ik moet mijn Apple batterijen om de maand vervangen. Ik heb twee apparaten en zes batterijen zodat ik er altijd twee in reserve heb als er een van de setjes leegloopt. Ik heb de batterijen in mijn Magic Mouse vorige week zondag vervangen en nog steeds staan ze op 100 procent.

Bijdrager
    jopie213

Je kunt natuurlijk ook gewoon goede oplaadbare batterijen kopen die niet van Apple komen

Bijdrager
    TheBigZ

@jopie213: Dat kan inderdaad ook. http://sk.nkon.nl/

Bijdrager
    Frank1964

Leuk die antwoorden, die kan ik zelf ook wel verzinnen, maar echt een antwoord is dit natuurlijk niet. Feit is en blijft dat het toetsenbord sneller leegloopt na installatie van Mavericks. Dan kan ik wel een hele berg oplaadbare batterijen kopen, maar dat lost natuurlijk het probleem niet op. Bovendien weet ik dan ook nog steeds niet wat bij normaal gebruik de levensduur hoort te zijn.

Bijdrager
    TheBigZ

Altijd erg sympathiek om af te geven op de mensen die de moeite hebben genomen om te proberen met je mee te denken…

Bijdrager
    Frank1964

Sorry hoor maar ik zie dat niet als afgeven……. ik stelde volgens mij een normale vraag. Dat ik met andere middelen kan gaan werken snap ik ook wel. Maar daarmee loops ik het probleem niet op want oplaadbare batterijen, wat ik inmiddels ook al geprobeerd heb zijn in een week al leeg…… we moeten dus echt ergens anders gaan zoeken waar her het probleem ligt.

Bijdrager
    TheBigZ

Ik kan je slechts ter info melden dat ik (nog?) geen last heb van het sneller leeglopen van de batterijen in mijn Apple bluetooth toetsenbord sinds ik Mavericks heb geinstalleerd.

Bijdrager
    Frank1964

Ik denk toch dat het in mijn geval een mavericks issue is. Ik heb hen nu even op mijn air met lion gekoppeld en nu heb ik 45%

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.