10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iDaan98

Apple bestelling volgen

Ik heb wel eens gezien dat mensen hun bestelling volgde bij UPS, door een bepaald nummer in te voeren, alleen heb ik geen idee wélke… Het is nu niet dat ik een super’exciting’-bestelling heb gedaan, maar ’t is toch wel leuk om te weten waar het pakketje nu uithangt xD Dus weet iemand hoe ik dit kan doen?

Bijdrager
    Yaris

Het nummer van UPS vind je als je inlogt op ‘Info afzonderlijke bestelling’ in de Apple Store.

Bijdrager
    iDaan98

Ik kan ’t nummer niet vinden… Welke moet ik nemen?

Bijdrager
    Yaris

Als ik me nog goed herinner kun je je bestelling alleen in de laatste fase via het nummer van UPS volgen. Dus vanaf het ogenblik dat UPS Nederland je pakket in ontvangst neemt tot de aflevering bij je thuis. Het nummer verschijnt ook pas vanaf dan in je bestelstatus.

Bijdrager
    iDaan98

Oh, zo. Nou, dan weet ik dat ook weer. Ik vond het al raar dat ik dat nummer nergens kon vinden. Maar bedankt voor de info iniedergeval:lol::D

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Snow Leopard wordt gewoon verstuurd via de (brief)post. UPS bezorgt dit niet, je krijgt dan ook geen volgnummer.

Bijdrager
    iDaan98

Oh, op youtube zag ik nl. dat het vaak in een (oversized xD) doos geleverd werd, dus dat wist ik niet xD

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Mijn Snow Leopard kwam gewoon in een doosje ter grootte van een cd, en een halve cm hoog. En dat gewoon in een envelop:)

Bijdrager
    iDaan98

Oh, oké. Dan wacht ik het wel gewoon af =D

Bijdrager
    Edwin
    NickSmits op 10 januari 2011

Mijn Snow Leopard kwam gewoon in een doosje ter grootte van een cd, en een halve cm hoog. En dat gewoon in een envelop:)

Mijn Snow Leopard is geleverd op…

zou zelfs nog met de postduif kunnen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.