17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Mister Blobby

Apple Beatles foto klopt niet

Hoi Apple Fans,

De foto die Apple gebruikt op de voorpagina van Apple klopt niet. Aan zijn benen te zien staat Paul McCartney vooraan maar de elleboog van John Lennon komt voor die van Paul langs.

Rara hoe kan dat?

Bijdrager
    PvdO

/care

Kan dit niet in het lollige plaatjes topic ofzo?

Bijdrager
    BasiX

Het rechter been van John is om z’n linker been geslagen. Je ziet dus alleen z’n linker been. Niks mis mee dus.

Bijdrager
    hansiedejong

Ik zie het niet hoor….

Geblokkeerd
    Anoniem

Volgens mij zijn dit twee aparte foto’s…;)

Bijdrager
    Yggdrasil
    BasiX op 17 november 2010

Het rechter been van John is om z\’n linker been geslagen. Je ziet dus alleen z\’n linker been. Niks mis mee dus.

Kijk ook even naar het achterpand van Lennon’s jasje. Dat zit ook achter Paul, terwijl zijn mouw ervoor zit..;)

Bijdrager
    trabant

Benen, voeten… Zijn we Russen dat we dat door elkaar halen?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ken die man links helemaal niet. Wie is dat in Godsnaam?:lol:

Steve Jobs in zijn jonge jaren?

Inactief
    Anoniem

De tweede van links is Paul McCartney helemaal niet. McCartney kwam om het leven bij een auto ongeluk in 1966.

Sleutelbeheerder
    Night

[mod name=Night url=/profiel/night]verplaatst naar de Lounge[/mod]

Bijdrager
    Lexis

@KW
    Die linker is de broer van Josh Meyers, die speelde Randy Pearson in That 70s Show!

Bijdrager
    Yggdrasil
    Meh1965 op 17 november 2010

De tweede van links is Paul McCartney helemaal niet. McCartney kwam om het leven bij een auto ongeluk in 1966.

Onzin. Paul McCartney is alive and still singing…:crazy:
    http://www.paulmccartney.com/news.php

Jij gelooft waarschijnlijk in P.I.D.

Bijdrager
    NLspy

ik weet niet waar jullie over zeiken, maar de foto klopt gewoon

Moderator
    Poezenbeest

Paul staat met zijn linkerbeen naar voren en zijn bovenlijf leunt naar achteren. Zodoende kan het dat zijn been meer naar voren staat en dus voor het jasje van John komt. John staat zijn rechterbeen en dus staat zijn romp veel meer naar voren dan zijn been. Als je naar beide standbenen kijkt, dan staan de heren op dezelfde hoogte.

En inderdaad, wat lijkt George (uiterst links op de foto) op een jonge Jobs…

Bijdrager
    trabant

Met dat verschil dat Harrison geen nieuwe keel kon bestellen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik hoop dat de TS nooit in de grafische industrie gaat werken want er is niks mis mee. :sarcastic:
    John staat gedraaid met zijn lijf zodat zijn eleboog dichterbij is dan die van Paul. En alleen Paul zijn been wijst naar voren, niet zijn lijf.

Bijdrager
    PvdO

Het maffe is dat ze stuk voor stuk – op een paar kleine details na – zo de straat op kunnen zonder dat ze er belachelijk ouderwets uitzien. Vooral McCartney en Harrison zien er eigenlijk heel modern uit.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.