7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Fraser

Apple Basissatation 802.11n gecrashed na firmware update?

Na het installeren van een (aanbevolen) firmware-update, startte mijn (nieuwe) basisstation niet meer op, sterker nog… hij doet helemaal niets meer!
    Geprobeerd te resetten, nope!
    Kan iemand mij ajb uit de brand helpen?

Groet, Freez.

Bijdrager
    ajvankesteren

hier al gekeken?

Bijdrager
    Chester2

Ik zou eerder deze link aanraden

http://www.macfixit.com/article.php?story=20070615142519615

Heb twee weken geleden uren bij een vriend zitten prutsen aan een nieuwe Extreme. Vooral firmware 7.1.1 gaf enorme problemen, 7.1 iets minder.

Toch heeft hij het ding teruggestuurd, omdat het qua betrouwbaarheid niet kon tippen aan zijn Airport Expressen.

Succes, in ieder geval.

Bijdrager
    Look-E.

Ik wilde eigenlijk juist mijn Express gaan omruilen voor een Extreme. Dit met name om m’n externe harrdisk draadloos te kunnen maken dmv ’t aansluiten op de Extreme.

Zijn er meer mensen met problemen?

Bijdrager
    karllaurent

Had ik ook: zowel de Extreme als mijn modem een paar minuten zonder stroom zetten hielp

Bijdrager
    Nihilist
    ”Crispijn”

Ik zou eerder deze link aanraden

http://www.macfixit.com/article.php?story=20070615142519615

Heb twee weken geleden uren bij een vriend zitten prutsen aan een nieuwe Extreme. Vooral firmware 7.1.1 gaf enorme problemen, 7.1 iets minder.

Toch heeft hij het ding teruggestuurd, omdat het qua betrouwbaarheid niet kon tippen aan zijn Airport Expressen.

Succes, in ieder geval.

Airport Express en betrouwbaar..? Dat ding houdt er in een behoorlijk aantal gevallen gewoon mee op tussen de 13-18 maanden.

Ik laat mijn kinderen liever bij Dutroux logeren dan dat ik nog zo’n AE ga kopen.

Bijdrager
    Fraser

Nou… eh… bedankt allemaal…
    Hij gaat dus retour afzender, is zo dood als een pier!!

Freez.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.