6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    jordi99

Apple back to school actie?

Is er al iets bekend/geruchten over de back to school actie?
    Vorig jaar begon deze op 16 juni.. wellicht nog even wachten om een 300€ beats koptelefoon te ontvangen…

Hoe zit het eigenlijk verder met studentenkorting?
    Welke bewijzen heeft apple nodig in de winkel en hoe zit dat bij een online bestelling?
    En welke bewijzen hebben apr/mediamarkt etc. nodig? Zijn ze daar erg strikt op?

Bijdrager
    sunapple

Ten eerste weten wij net zoveel als jij op dit moment over de actie. Over de controle zou ik zeggen dat ze redelijk soepel zijn, maar ik heb het alleen online gedaan. Daar is er gewoon geen controle. Ik kan mij wel voorstellen dat als je iedere maand iets met die korting koopt je tegen de lamp loopt..

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  sunapple.

Bijdrager
    jordi99

Snap ik, ‘probleem’ is dat je als student maar 1 mac mag kopen officieel via die studentenkorting per collegejaar..
    Aangezien ik vorig jaar gestopt ben, en mijn broer zijn mac al kocht in dit collegejaar, wil ik graag de opties bekijken..
    Scheelt toch zo’n 150€ + waarschijnlijk die beats koptelefoon, is mooi meegenomen om dan nog even de wachten..

Denk ook dat de kleinere electronicazaken gewoon de ‘studentenkorting’ geven zonder te controleren en allang blij zijn weer een macbook verkocht te hebben..

Graag jullie ervaringen..

Bijdrager
    pwgiskes

Mijn ervaring is dat de MacBook pro eerder dit jaar bij de Mediamarkt goedkoper was dan bij Apple met studentenkorting.
    En dan hoef je niet eens te studeren…

Bijdrager
    jordi99

En doen apr/mediamarkt etc ook mee met die gratis beats actie als back to school actie er is? Deden ze vorig jaar bijvoorbeeld daaraan mee?

Bijdrager
    LighScan

@jordi99 Jij komt niet meer in aanmerking voor studentenkorting. Door er gebruik van te maken pleeg je fraude.

APR’s en winkels controleren er wel op. Hoe strikt dit gebeurt, zal van winkel en misschien zelfs van medewerker afhangen.

Online Apple Store is er nauwelijks/geen controle. Ik vermoed dat ze dit steekproefgewijs doen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.