11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    gofresh

apple back to school actie (leeftijd)

Hoi

Na de vakantie wil ik een 13 inch macbook pro halen(2.53 versie). Nu zie ik op de site dat er een back to school actie is.
    mijn vraag is of die ook voor mij geld. Ik ben 17 maar wordt in september 18 en krijg ik ook nog die onderwijskorting want na de zomer ga ik naar de hogeschool. kom ik in aanmerking om die gratis ipod en onderwijskorting te krijgen?

Bijdrager
    HappyGuy

http://www.apple.com/nl/promo/faq/

in september wel want je moet dus 18 zijn op het moment van aanschaf; LET OP actie loopt tot en met 8 september dus ik hoop dat je voor die tijd jarig bent , anders ben je nog niet jarig:P

http://store.apple.com/nl/browse/campaigns/back_to_school?mco=MzE2ODE4MQ

Deze aanbieding is alleen geldig voor in aanmerking komende individuele klanten in het onderwijs, zoals hieronder gedefinieerd:
    voltijd- of deeltijdstudenten van 18 jaar en ouder die studeren aan, of zijn toegelaten tot, een onderwijsinstelling; of
    leerkrachten of andere stafleden die verbonden zijn aan een onderwijsinstelling en die de in aanmerking komende producten kopen voor persoonlijk gebruik of gebruik ten behoeve van onderwijs en/of onderzoek.

Bijdrager
    Japsuh

Ach, ze controleren het toch niet…

Bijdrager
    Trebor

Je kan volgens mij het hele jaar door Apple producten kopen via de ‘Store voor het onderwijs’ in de Apple Store. De Back To School actie houdt in dat je korting krijgt op de aanschaf van een iPod. Die actie duurt inderdaad tot 8 september.

Bijdrager
    Xcode
    ”Japsuh”

Ach, ze controleren het toch niet…

Tuurlijk wel, anders is het ook geen voorwaarde.

Bijdrager
    Japsuh

Bij mij is het nooit gecontroleerd. Zijn ze bij jou ooit gekomen voor illegale software waar jij bent akkoord gegaan met de voorwaarden?

Bijdrager
    gofresh

shit word pas 28 september 18 jaar

Bijdrager
    Xcode
    ”Japsuh”

Bij mij is het nooit gecontroleerd. Zijn ze bij jou ooit gekomen voor illegale software waar jij bent akkoord gegaan met de voorwaarden?

Nee, want ik heb sowieso geen illegale software.

Bijdrager
    Delta

shit word pas 28 september 18 jaar

Zelf heb ik wat meer geluk, ik word in augustus 18 jaar en ga denk ik precies dezelfde macbook aanschaffen bij apple als jij.
    Maar ik zou me er niet te druk om maken en er gewoon eentje bestellen bij apple voor de back to school actie is afgelopen (zou ik ook doen in jou situatie). De meeste mensen worden toch niet gecontroleerd en het is ook niet zo dat je nog maar 12 bent….die paar dagen zullen echt niet veel uitmaken denk ik.

Bijdrager
    gofresh

Je hebt niet veel betalinsmogelijkheden bij apple . Creditcard heb ik niet . dus blijft bankoverschrijving over ,maar hoe moet je dat doen??kan je dat bij de bank doen.en waarom hebben ze geen ideal.

Bijdrager
    BartjeGossen

Zo’n boekje opvragen met overschrijvingskaarten. Rekeningnummer van begunstigde invullen, het bedrag, kenmerk en je handtekening. Dat kaartje scheur je uit, let op het strookje dus niet. Je pakt je fiets en gaat naar de bank. Daar stop je de kaart in de brievenbus met de opdruk betalingsopdrachten.

Ow wacht. Wellicht kun je inloggen bij je bank en overboeken met de gegevens die op de factuur staan / in e-mail staan die je krijgt bij de bestelling.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.