30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    steveb

apple apps stellen teleur :-( graag uw mening

dag omt

als apple fan ben en blijf ik ook graag kritisch. al zie ik mijn mening soms ver af liggen van de andere apple fans hier.

de titel pijnlijke stilstand zou over veel meer items kunnen gaan dan enkel siri.

apps:
    jaarlijks worden er massa ’s features toegevoegd door extra apps. MAAR ALLES BLIJFT BASIC zo lijkt het toch.
    apple 
kijk eens wat verder dan u neus lang is. Dan kan de afwerking van vele apps zorgen voor een wereld van verschil, gebruiksgemak,…. luxe

CONTACTS:
    nog steeds de meest noodzakelijke app in een smart divice.
    vul uw familie band aan.
persoon A ben ik
    mijn moeder is persoon B en is getrouwd met persoon C
    persoon C heeft 3 zonen.
    => onze app ziet nog steeds niet dat 
 persoon c mijn vader is 
 persoon B en c op het zelfde adres wonen
    persoon c getrouwd is
    persoon B kinderen heeft.

doe hetzelfde met u professioneel leven.
    draag zorg voor bovenstaande punten en het gebruiksgemak en de functionaliteiten van zo veel apps wordt opgekrikt.
    mail: stuur een mail naar u gezin, familie of collega ’s.
    healtch: maak een stamboom en ga op zoek naar de geschiedenis van (al dan niet) erfelijke ziektes.
    find my (8year old suns) apple pencle.

iphoto > foto ’s volgens velen een achteruit gang
    ondertussen weer stabiel volgens velen?
    tot je iets handig wil doen. loop je tegen een muur
 foto ’s van mijn werf knippen en in een map plakken voor archief.
    a oei dat lukt niet hoor. slimme map kan enkel op datum niet op locatie.
    (hoe dwaas is dat? veel bedrijven kunnen hier veel aan hebben)
    foto archief van 15 jaar geleden.
    ik heb dik 200 gezichten gefilterd. maar ze extern opslaan om ze met alle faces, locaties, evenementen terug te geven aan de jeugdbeweging. dat kan niet.

safari: html5`

wallet:
    – waar blijft id, rijbewijs, reispas, … 
een beglisch bedrijf heeft met its me al een mooie stap gezet. (en wordt op de voet gevolgd door de belische staat)
https://www.itsme.be/nl

– klantenkaarten. waarom zijn we allemaal afhankelijk van apps die kiezen met welke winkels ze werken en vooral met welke niet. 
bouw een app die alle kaarten kan inscannen en opslaan. en wanneer je betaald met apple pay automatisch de klantenkaart punten verzameld in dezelfde app. naar het voorbeeld van payconniq

– waarom lijkt apple zich enkel te interesseren in apple pay? pak dit dan ook eens vlot aan. doe niet land per land maar 
- bank per bank.
    bijvoorbeeld:
    – groep CBC KBC Bestrijkt een heel groot gebied
    – systeem per systeem. bijvoorbeeld visa world wide.

keychane: 
waarom vind iedereen het een ramp wanneer een app als “one password” eens crashen of tech problemen heeft? OMDAT KEYCHANE OOK NIET COMPLEET IS? 

MAPS:
    – heel veel poi ontbreken. bedrijven, eetgelegenheden,…
    – oerlelijk logo
    – vaak worden adressen op websites niet erkend. “klik to maps” werkt dus vaak niet.

als deze apps af zijn dan zullen waarschijnlijk bij heel wat mensen

apps verdwijnen van hun device.
    meer overschot aan geheugen
    meer vertrouwen in apple apps?
    en meer geld voor (apple) apps of toestellen
    minder persoonlijke gegevens bij andere apps. = minder reclame (inkomsten voor concurrentie)

MEER WAAR VOOR ONS GELD

meer consumenten vertrouwen 
= meer bedrijven die ook overtuigd geraken
    = meer rendenment uit de samenwerking met IBM,…

apple los aub een en ander op. laat niet alles over aan alweer een nieuwe belofte machine learning.

Geblokkeerd
    Anoniem

@steveb

Bij Apple krijg je elk jaar “MEER WAAR VOOR JE GELD” zie de jaarlijkse verhogingen van de telefoons.

Oh ja, die apps zijn idd waardeloos:-D

Bijdrager
    tarun

De kracht van de Apple apps zit juist in de eenvoud. Vaak zit er meer in dan je denkt. Door het te gaan gebruiken blijkt bij mij meestal dat het juist goed werkt.

Bijdrager
    McPim
    steveb op 04 september 2017

als apple fan ben en blijf ik ook graag kritisch.

Kritisch blijven op het schrijven van een samenhangend verhaal, layout, hoofdlettergebruik en spelfouten kan ook geen kwaad. 8-O

Bijdrager
    janvanes

We hebben het nu vooral over de vorm (en inderdaad, die is niet perfect) maar in de strekking van het verhaal kan ik me wel vinden. Inderdaad laten de “basis” programma’s zoals Foto’s, Contacten en Mail al jarenlang veel te wensen over. En als er al beweging in zit, dan lijkt het soms nog de verkeerde kant uit te gaan ook.

Bijdrager
    Joid

Ach, hij heeft er in ieder geval over nagedacht.

Maar inhoudelijk: als ik van mening ben dat een Apple app mij niet genoeg biedt, dan ga ik op zoek naar een alternatief. Om dan vervolgens in veel gevallen weer terug te vallen op juist de eenvoud van Apple.

Als voorbeeld (en ik heb het even opgezocht) in 2007 deed ik mee aan MacHeist 2. En daar zat 1Password bij in. Nou helemaal geweldig, jaren gebruikt. Maar nu gebruik ik sinds een x-aantal jaar alleen nog maar Apple’s Sleutelhanger. Veel simpeler, overzichtelijker, ik kan beveiligde notities gebruiken als ik wil, synchroniseert vlekkeloos, en ik vertrouw de beveiliging van Apple in deze dan ook net ietsjes meer dan een stel volslagen onbekenden.

En zo heb ik nog wel meer voorbeelden; agenda, mail, Safari. Ik heb veel alternatieven geprobeerd, maar ik kwam toch altijd weer terug.

Bijdrager
    Vilscon

Je bericht mag je inderdaad wel even opnieuw opmaken, jemig.. Maar goed, on topic enkel even over Safari. Ik kan mij aan je taalgebruik, excuseer mijn aanname, lastig voorstellen dat je moeite hebt met de ondersteuning van HTML5. Op veel dingen is Chrome net iets beter qua ondersteuning, maar in z’n totaliteit voor de normale gebruiker is Safari echt heer en meester. Desondanks moet ik zelfs als web developer nog de eerste moderne site vinden die wél correct wordt getoond in Chrome en niet normaal wordt weergegeven in Safari.. Het werkt veel soepeler dan Chrome, absoluut.

Tot zo ver mijn pleidooi voor Safari:)

Vwb andere punten.. Wallet app is waardeloos als je het mij vraagt. Echter, als je wilt dat je je ID en rijbewijs kan toevoegen, dan mag je eerst aankloppen bij de overheid. Op dit moment is wettelijk enkel een fysiek exemplaar legitiem. Een Wallet variant gaat ‘m dus niet worden..

Bijdrager
    SvS

Keep it simple. Zo moet Apple gedacht hebben.
    En vaak is dat juist goed genoeg. Voor mij ook.

Maar Contacten.app had toch wel minstens mogelijkheid moeten hebben om groepen te orderen. Ik wil bijv. bepaalde contact kunnen verplaatsen naar groep Zakelijk of Familie of naar een gedeelde iCloud. Dat kan anno 2017 nog steeds alleen op de Mac.

Bijdrager
    Bart119
    McPim op 04 september 2017

Kritisch blijven op het schrijven van een samenhangend verhaal, layout, hoofdlettergebruik en spelfouten kan ook geen kwaad. 8-O

Als je een hond gaat beoordelen op zijn schilderkunsten zal je het voor altijd een dom beest blijven vinden terwijl hij een prima spoorzoeker kan zijn…

Misschien is schrijven steveb zijn sterkste kant niet, maar hij heeft tenminste wel serieus nagedacht over de inhoud van zijn bericht in plaats van alles klakkeloos als een iSheep te volgen.

De contacten app: wat mij betreft prima, ik zou er toch nooit de tijd voor maken om linken te leggen

Foto’s: hierover heb ik in een ander topic al een heleboel geschreven, opzich geen slechte app maar er is nog veeeel ruimte voor verbetering

Wallet: heb de app even bekeken maar ik gebruik het niet

Klantenkaarten: tot nu toe nog geen enkele app gevonden die dit fatsoenlijk doet (vaak kan de scanner in de winkel geen bar-code van een iPhone scherm scannen dus ik doe ook geen moeite meer om hier nog een geschikte app voor te vinden. Kost mij meer moeite als mijn klantenkaarten in een portefeuille op zak te hebben)

Apple pay: in België doet de Belfius app het prima voor mij, geen nood aan een door apple gemaakt alternatief.

Keychain: doet voor mij wat het moet doen

Maps: te beperkt en veel te sloom. Bovendien stuurt het kreng mij naar Zweden als ik een adres in Kroatië invoer. Behalve als je te voet wil navigeren in Venetië is Google maps 500 keer beter, en bevat het vele meer nuttige functies zoals reliëfkaarten, meten op een kaart, OV, nuttigere POI en reviews,…

Agenda: onoverzichtelijk. Ik gebruik vaak het maandoverzicht, en al mijn afspraken in verschillende kleurtjes. Veel te veel gedoe om dit voor elkaar te krijgen in Apple maps, terwijl het in google maps een fluitje van een cent is. Mijn vader is een leek in smartphones, hij heeft pas een iPhone, met de agenda app heeft hij 3 dagen liggen worstelen, vervolgens heb ik er google agenda op geïnstalleerd, en na een half uurtje had hij alles naar zijn zin erin staan.

Notitie’s en herinneringen: doet wat het moet doen, maar is het niet vele eenvoudiger om hier 1 app van te maken?

Safari: top

Bijdrager
    SvS

Agenda: onoverzichtelijk.

Ik snap niet wat er mis met Apple’s Agenda.app is.
    Bevalt hier goed, en ook ik gebruik verschillende accounts / agenda’s tegelijk.

Klantenkaarten

3th party ‘Stocard’ doet wat het moet doen. Inloggen met TouchID. (Alleen best traag, sta ik dan bij de kassa…)

Notitie’s en herinneringen: doet wat het moet doen, maar is het niet vele eenvoudiger om hier 1 app van te maken?

Nee. Liever niet. Ik gebruik ze gescheiden. Ook met verschillende accounts.
    Je kan ook eigen notities toevoegen bij herinneringen per herinnering als dat gewenst is.

Wallet: heb de app even bekeken maar ik gebruik het niet

Vliegveld Eindhoven pakte deze niet, dus gelukkig had ik tickets geprint…

Bijdrager
    tarun
    SvS op 05 september 2017

Keep it simple. Zo moet Apple gedacht hebben.
    En vaak is dat juist goed genoeg. Voor mij ook.

Maar Contacten.app had toch wel minstens mogelijkheid moeten hebben om groepen te orderen. Ik wil bijv. bepaalde contact kunnen verplaatsen naar groep Zakelijk of Familie of naar een gedeelde iCloud. Dat kan anno 2017 nog steeds alleen op de Mac.

Het gebruik van groepen kan inderdaad wel beter, en ook graag op iOS.

Bijdrager
    janvanes

“Keep it simple”? Als je Apple Mail met meer dan één account wil gebruiken, is “simple” niet de bepaald beste beschrijving. Heb je het eenmaal goed werkend gekregen, dan werkt het wel; maar om de boel goed geconfigureerd te krijgen is gewoon onnodig ingewikkeld en gebruikersonvriendelijk. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar Apple kan daar beslist wat van Outlook voor Windows leren…

En kijk eens naar de afdrukmogelijkheden (of liever: onmogelijkheden) van Contacten (of Adresboek, zoals het vroeger heette). Enkel mogelijk met een erg lelijke opmaak, die veel ruimte verspilt, mailadressen afbreekt, en bijna geen enkele mogelijkheid tot instellen of wijzigen biedt.

Ik moet bij Contacten/Adresboek nog altijd denken aan een soortgelijk programma uit lang vervlogen tijden: AddressBook. Dat was in de negentiger jaren van de vorige eeuw een één van de Mac-programma’s voor adresbeheer. Niet van Apple, maar gemaakt door één man (ene Jim Leitch die helaas al lang overleden is); razendsnel (ook bij duizenden adressen) deed het in functionaliteit nauwelijks onder voor het huidige Contacten. Oké, grafisch is er dan de afgelopen 20-30 jaar wel wat verbeterd, maar verder?

En alternatieven? Apple Mail, Foto’s, Contacten e.d. zijn gratis – dus dat is voor concurrenten al geen best uitgangspunt.

Bijdrager
    SvS

En kijk eens naar de afdrukmogelijkheden (of liever: onmogelijkheden) van Contacten

Goh, ik print contactlijsten al jaren niet meer. Toen ik dat nog deed, vanuit MacOS, denk pakweg tien jaar terug, toen kreeg ik wel een mooi gerangschikte lijst, zonder enig ruimteverspilling… Nu heb ik even snel gekeken, je hebt gelijk! Wat een wanorde. Schandalig.
    Nog langer geleden, eind jaren 90 onder MacOS 9, gebruikten we FileMaker Pro. Dat was toen ook handig.

Over Apple Mail deel ik je mening & ervaring niet, eerlijk gezegd.
    Outlook gaat echter zeer slordig met html mails om. Wat dat betreft kan Outlook juist leren van Apple/Google.
    Maar goed, ieder heeft zijn eigen ervaring en mening over apps. Niks mis mee.

Bijdrager
    Bart119
    SvS op 05 september 2017

Agenda: onoverzichtelijk.

Ik snap niet wat er mis met Apple’s Agenda.app is.
    Bevalt hier goed, en ook ik gebruik verschillende accounts / agenda’s tegelijk.

Als ik de agenda app op maandoverzicht open krijg ik enkel bolletjes die aanduiden dat die dag iets is.

In google agenda heb ik echt balken die hele datums overlappen, waar ik bijvoorbeeld kan inschrijven wanneer ik van permanentie ben, wanneer verlof,… En daaronder zie ik ook nog de afspraken voor die dag staan. Het blijft wel beperkt tot 3 regels die ik in beeld kan krijgen, maar ik kan bijvoorbeeld wel in 1 oogopslag zien dat ik op een bepaalde dag permanentie heb, er terwijl een werf van mij loopt, en ik om 11u een vergadering heb.
    Dit met gewoon 1 druk te moeten doen, namelijk op het google agenda icoon drukken om de app te openen.
    Ook kan ik in google alles een eigen kleur geven zonder hiervoor een extra iCloud agenda aan te maken.

Bijdrager
    GoeieDag

‘Bolletjes’ zijn activiteiten op een daggedeelte, een balk is een activiteit die de hele dag, of meerder dagen duurt.
    Lijkt me logisch dat kleuren verschillende agenda’s aangeven, en er niet zijn om maar random wat toe te wijzen.
    Ik heb het idee dat Google Agenda en Apple’s versie elkaar nauwelijks ontlopen; zelfs tussen Apple’s Agenda en het aloude Palm was in de presentatie niet bar veel verschil.

Bijdrager
    Joid

Vliegveld Eindhoven pakte deze niet, dus gelukkig had ik tickets geprint…

In april heb ik het vliegtuig daar genomen naar Sevilla en ik kon zonder problemen met mijn Apple Watch inchecken.

Als je Apple Mail met meer dan één account wil gebruiken, is “simple” niet de bepaald beste beschrijving. Heb je het eenmaal goed werkend gekregen, dan werkt het wel; maar om de boel goed geconfigureerd te krijgen is gewoon onnodig ingewikkeld en gebruikersonvriendelijk. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar Apple kan daar beslist wat van Outlook voor Windows leren…

Ik gebruik Gmail, een eigen mailserver, Office365 en Exchange. Ik heb geen idee waar je hier over hebt. Wat is er onnodig ingewikkeld en gebruikersonvriendelijk?

En kijk eens naar de afdrukmogelijkheden (of liever: onmogelijkheden) van Contacten (of Adresboek, zoals het vroeger heette).

LOL, klagen over vooruitgang en zelf nog contacten uitprinten. Maar ok, je hebt hier ergens een punt.

Bijdrager
    pruus

Ik heb vooral behoefte aan wat slimme dingen die (ook ik) zijn aangedragen bij Apple, zoals een mailtje op een datum opvolgen, m.a.w. doorplannen in de agenda. Maar dat geldt ook voor afspraken en meer. Dit soort banale zaken, die het gebruik sterk verhogen, komen maar niet naar ios. Verder vind ik de integratie van ios en OSX wel heel prettig. En daarom neem ik sommige hindernissen maar voor lief. En heus, het wordt beter.

Bijdrager
    steveb
    tarun op 04 september 2017

De kracht van de Apple apps zit juist in de eenvoud. Vaak zit er meer in dan je denkt. Door het te gaan gebruiken blijkt bij mij meestal dat het juist goed werkt.

Dat dacht ik vroeger ook. Apple is doordacht. dus
    Wat tijd maken om u instellingen op orde te zetten en het gaat van zelf.

Maar tegenwoordig lijken vele apps meer beperingen te hebben dan instellingen (zoals in de topic).
    Waarom een nieuw design? en nieuwe fond. even weer zoeken hoe alles in elkaar zit?
    voor mij zijn functionaliteiten het belangrijkst.

Bijdrager
    steveb
    Bart119 op 05 september 2017
    McPim op 04 september 2017

Ik was nooit sterk in taal.
    Ik maakte deze tekst eerst in pages. deftig op gemaakt.
    ik copier het naar de topic page. lap de volledige opmaak weg. en zo ook de automatische hoofdletters.
    na het posten bewerk ik de opmaak. in de preview zag het er ok uit.
    Maar die klik “verzenden” wijzigde alles. de lengte van de regels is dus in preview anders dan in topic. heel lastig.

net het zelfde met reacties.
    het tekstvak waarin wij typen is veel breder dan dat van de comment zelf.

misschien een werkpuntje voor de website bouwers. (zou dat kunnen, posten vanuit pages?)

Bijdrager
    Joid

Opvallend: de reden dat de post van TS er niet uit ziet, komt door zijn omslachtige idee om de boel naar eigen hand te willen zetten.

Tja, op deze manier is software nooit toereikend.

Kopiëren vanuit Word en Pages is een gedoe. Dat is al jaren zo, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven.

Tip: plakken doe je dan met shift+alt+cmd+V, dan plak je zonder opmaak.

Bijdrager
    KarelWillem
    steveb op 05 september 2017

…misschien een werkpuntje voor de website bouwers. (zou dat kunnen, posten vanuit pages?)

.
    De meeste reactievensters in de forumsoftware is niet gemaakt om uitgebreid opgemaakte tekst te verwerken.

De opties vet, cursief en onderstreept zijn al luxes die je lang niet overal ziet.

Maar gaan werken met inspringingen, tabs en andere leuke geintjes is géén optie.

Bijdrager
    Bart119

Lijkt me logisch dat kleuren verschillende agenda’s aangeven, en er niet zijn om maar random wat toe te wijzen.

Nochtans is dit voor mij een eenvoudige methode die mijn agenda zeer overzichtelijk maakt.

Om maar even een voorbeeld te geven, evenementen die ik interessant vind plaats ik in het paars. Beslis ik van er ook effectief naartoe te gaan verander ik deze snel ff naar geel.

Verder heb ik 3 verschillende soorten wachtdiensten op mijn werk, die na onderling wisselen met collega’s kunnen veranderen. Elke soort heeft dan ook zijn eigen kleurtje.

Bedenk ik een nieuw type agendapunt, dan spaart me het ook de moeite om eerst even een nieuwe icloud agenda aan te maken, maar kan ik het gewoon zo ingeven.

Nu moet ik wel zeggen dat ik de agenda op de Mac wel handig vind goede integratie in het OS, en de vlotte samenwerking met iOS is dus in principe erg handig, maar de interface op iOS vind ik zo een rommeltje dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.

Dit soort banale zaken, die het gebruik sterk verhogen, komen maar niet naar ios. Verder vind ik de integratie van ios en OSX wel heel prettig. En daarom neem ik sommige hindernissen maar voor lief. En heus, het wordt beter.

+1 Mac en iPhone zijn prettig werkende toestellen waardoor ik de nadelen voor lief neem, en ik zie ook telkens evolutie. Maar zonder de google apps zou ik geen iPhone willen. De ene persoon zal dit “heiligschennis” vinden, voor mij persoonlijk werkt het goed.

Bijdrager
    GoeieDag
    Bart119 op 06 september 2017

…maar de interface op iOS vind ik zo een rommeltje dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.

Ik vind Agenda in iOS ook niet interessant, en gebruik in plaats daarvan Week Cal.
    Niet alles hoeft van Apple te zijn, en niet alles van Apple is de beste optie.

Bijdrager
    html-junky

Apple haar apps zijn eenvoudig en moet ook eenvoudig blijven, daar zit de kracht en glorie in!

Iedereen heeft wensen, maar Apple kan NOOIT voldoen aan al die wensen, dit is onmogelijk. Daarom kiest Apple voor functionaliteit dat voor de grootste hoeveelheid mensen belangrijk is. Als er 20 duizend mensen een bepaalde functie willen dan is dat lachwekkend weinig en zal Apple daar nooit aandacht aan besteden.

Bijdrager
    Hyrax

Het spijt me, maar ik krijg hoofdpijn van het lezen van de openingspost. Het missen van hoofdletters en fatsoenlijke interpunctie, alsmede de talloze taal- en grammaticafouten in TS’ bericht hebben mij doen besluiten niet verder te lezen dan zin twee.

Bijdrager
    SvS
    Hyrax op 06 september 2017

Het spijt me, maar ik krijg hoofdpijn van het lezen van de openingspost. Het missen van hoofdletters en fatsoenlijke interpunctie, alsmede de talloze taal- en grammaticafouten in TS’ bericht hebben mij doen besluiten niet verder te lezen dan zin twee.

Tja, je neemt wel de moeite om te reageren. Echter, diezelfde schrijver heeft paar berichten erna hierboven ook netjes uitgelegd hoe het mis ging en waarom. We begrijpen waar hij naar toe wilde, als je een beetje de moeite neemt of berichten erna leest.

Bijdrager
    Elduderino

Zo je bent lekker los aan het gaan in een totaal onleesbaar bericht.

In een andere post heb ik je al aangegeven dat opslaan van exporteren van faces simpelweg niet kan,omdat dit geen info is welke in de foto kan worden opgeslagen. Het is zeer programma specifiek. Je negeert het volledig, net zoals de tips die je gegeven zijn bij helpen om foto’s te exporteren.
    Succes een programma te vinden welke dat wel kan!

Familie band in contacten aangeven? Leuke gedachten maar is dat bruikbaar, wat heb je er aan? In mail naar familie sturen? Maak je toch lekker een contacten groep aan? Stamboom aanmaken en dan health app daarmee laten werken? Dat is nogal wat, maar Apple stelt een framework beschikbaar, dus ik zou zeggen, succes begin maar te schrijven.

Waarom je afhankelijk bent van allemaal onafhankelijke kaarten apps? Omdat Apple niet voor elke behoefte een programma kan en wil schrijven?

Je hebt een heleboel wensen, je moet echter niet vergeten dat jou wensen niet de wens van iedereen is. Apple biedt een standaard set apps aan die vooral gebruiksvriendelijk moeten zijn en hoe meer functies je erin stopt, hoe groter de kans op bugs en het onoverzichtelijk wordt. Als een functie door maar 20% van de gebruikers gebruikt wordt is het niet interessant.
    Apple kan niet in alle behoeftes voorzien, men biedt een platform aan, waarvoor anderen weer programma’s kunnen ontwikkelen, dus voor jou wensen moet je dus voor andere apps kijken.
    Geen enkel platform zal wat jij wilt, out of the box leveren!
    Om nou de Apple teleurstellend te vinden gaat wat ver. Voor veel mensen voldoet het prima. Jij hebt wensen die in de een aantal gevallen niet reeel zijn. En nee geen enkel programma is perfect.

Succes met je zoektocht naar jou perfecte app cq platform!

Bijdrager
    steveb

Succes met je zoektocht naar jou perfecte app cq platform![/quote]

het gaat mij niet om de zoektocht.

het gaat mij om apple die altijd “we made the best… (product name) ever” en eigenlijk gaat er maar weinig vooruit.

wij staan met ons voeten op de grond. en onze apps zouden ons heel wat dingen makkelijker kunnen maken. maar als die grote bedrijven zoals apple niet eens van hun wolk af komen. zullen ze nooit met hun voeten op de grond komen.
    en vallen wij van het ene dure doolhof in de andere omslachitge vicieuze cirkel.

misschien zijn vele voorstellen idd niet voor iedereen een misthave. maar hoeveel apps en features wilde je toen ze er nog niet waren?
    enkel door ze te creëren kunnen ze worden geapprecieerd.

zelf schrijven. in taal ben ik al niet goed.
    Programeren heb ik nog nooit gekund, geleerd,…
    en om dat op 35ste nog te leren. dat lijkt me wat hoog gegrepen. (aangezien ik al heel mijn leven studie problemen heb)
    misschien is het de eidele hoop om mensen te inspireren die dit talent en de programmeerkunst wel onder de knie hebben.

Bijdrager
    Joid

‘Taal’ kan voor sommigen een bitch zijn, dat zal niemand jou aanrekenen. Maar als je dat van jezelf weet, ga daar dan ook bewuster mee om. Door bijvoorbeeld goed te lezen (en misschien zelfs twee keer) als iemand antwoord geeft.

Hier gebeurt het volgende: jij wilt rechts af. Anderen zeggen dat kan, maar dan moet je 3x links. Je leest dat, er staat geen ‘rechts’, dus haak je af.

wij staan met ons voeten op de grond. en onze apps zouden ons heel wat dingen makkelijker kunnen maken. maar als die grote bedrijven zoals apple niet eens van hun wolk af komen. zullen ze nooit met hun voeten op de grond komen.
    en vallen wij van het ene dure doolhof in de andere omslachitge vicieuze cirkel.

Heb je überhaupt wel eens de (Mac) App Store bezocht? Zo ja, weet je dat je er in kan zoeken?
    Jij hebt studieproblemrn gehad? Wellicht ben je een aanpakker. Verzamel mensen die wel apps kunnen maken en start je eigen bedrijf.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, zo kun je het ook bagatelliseren.

Hoewel er veel genoemd wordt waar ik ook geen probleem in zie, pik jij er nu net een aantal praktijkvoorbeelden uit die toch best fijn zouden zijn als ze wèl werkten.

Ik heb zelfs duizenden foto’s en films van een jeugdbeweging, en hoewel ik echt niet alle gezichten ga lopen taggen van de afgelopen zes jaar, zou dat best een leuk idee zijn, en zeker voor de geschiedschrijving voor de vereniging een mooie aanwinst (en om nu gelijk even de ongemakkelijke associatie foto’s/jeugd die er tegenwoordig is te ontkrachtigen; het gaat hierover: https://beatrix.org/jong-beatrix-organisatie).

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.