8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Matador

Apple AirPort Time Capsule

O ja, je leest het goed: ik heb nog een nagelnieuwe Apple AirPort Time Capsule 2TB op de kop kunnen tikken*. Samen met een tweedehands AirPort Extreme vervangt ie een Google Nest Wifi (bagger) mesh-netwerk, wat op zijn beurt zes maanden terug een AirPort netwerk had vervangen. Het lijkt de wereld op z’n kop, maar ik ben blij dat die Google troep er terug uit ligt (had ik nooit moeten aan beginnen).

* Stond netjes in de doos op het schap bij de lokale supermarkt (Carrefour, die hebben vaak een eigen ‘multimedia’ afdeling) aan de prijs waarvoor ie indertijd werd gelanceerd. Toen ik overdreven opmerkte dat het ding al jaren niet meer werd gemaakt, kreeg ik ‘em met een dikke korting.

Bijdrager
    GoeieDag

Gefeliciteerd.

Dit was het? Of had je nog een vraag hierover?

Bijdrager
    Matador

Neen, geen vraag. ’t Is ShowOff hé:-)

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Hij heeft een koopje, moeten de Nederlanders weten….

Bijdrager
    GoeieDag

Matador op 18 oktober 2020 om 15:50
    Neen, geen vraag. ’t Is ShowOff hé :-)

Aha, ik zie het nu. Je kunt aan het draadje niet zien in wel forum onderdeel het is geplaatst, dus als je dit via de OMT homepage leest, weet je dus niet dat het een Show Off is. Nogmaals dan: gefeliciteerd! 😅

Bijdrager
    Matador

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 18 oktober 2020 om 16:06</p>
    Hij heeft een koopje, moeten de Nederlanders weten….

Belgen zijn er ook niet vies van hoor.

Bijdrager
    gipsman

Hier draaien ze ook nog. Mesh avant la lettre. Nu wellicht dated in de functionaliteit maar niet wat gebruiksgemak betreft. Design niet geëvenaard, tenzij door Eero misschien ( opgericht door ex- airport medewerkers van apple).

Bijdrager
    RW076

Precies dezelfde opstelling (zij het met een Express erbij).
    Nog altijd happy mee, en een gotspe dat Apple de range aan de kant heeft geschoven.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.