11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    dentorfs

@apple adres

Ik zou eigenlijk een nieuw email adres willen aanmaken en nu zag ik dat sommige mensen een gewoon @apple.be">voorbeeld@apple.be adres hebben, weet iemand misschien waar je zoon adres kan aanmaken want ik heb al op google gezocht en hier in het forum maar ik kom nooit uit bij wat ik zoek.

Want ik heb nu een hotmail account van toen ik 10 jaar was ofzo en dat adres is nu niet direct professioneel om op school/sollicitatie gesprekken af te geven.:p

Alvast bedankt ^^

Bijdrager
    Superflu

Ik vermoed dat de @apple-adressen voorbehouden zijn voor de mensen die voor Apple Inc. werken.

Bijdrager
    PvdO

Ik had/heb ook een niet bijster representatief hotmail-adres. Ik zou een GMailadres aanmaken dat bestaat uit gewoon je naam.

Bijdrager
    hvlint

mobileme nemen kan ook: [email protected] adres kun je dan gebruiken.

Bijdrager
    deonprins

Koop een domein voor 5 tot 10 euro per jaar en neem er een mailpakket bij. Dan heb je je eigen …@…..nl

Bijdrager
    hvlint

ja kan ook maar de kans dat je dan apple.be kan claimen is niet zo heel groot:grin:

Bijdrager
    dentorfs

ah haha dan zal ik maar gewoon een gmail account maken geloof ik:p ik dacht dat het gewoon zo ook kon zoals hotmail en gmail, maar dan zal ik wel wachten tot ik bij apple werk ^^

Bijdrager
    themacs
    hvlint op 08 januari 2011

mobileme nemen kan ook: [email protected] adres kun je dan gebruiken.

Vroeger. Nu zijn het eerder [email protected] adressen.

Bijdrager
    hvlint

@themac
    je kunt @mac.com gewoon blijven gebruiken als alias. geen enkel probleem, doe ik nog steeds.

Bijdrager
    themacs

Mac.com blijft idd werken zonder problemen, de nieuwe abbo’s hebben de laatste jaren echter enkel de keuze voor een me.com adres (sinds de lancering onder de naam MobileMe).

Moderator
    Rivanov
    dentorfs op 09 januari 2011

ah haha dan zal ik maar gewoon een gmail account maken geloof ik:p ik dacht dat het gewoon zo ook kon zoals hotmail en gmail, maar dan zal ik wel wachten tot ik bij apple werk ^^

Don’t get your hopes up.;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.