9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bjorngra

Apple Account maildres veranderd, probleem iTunes (Opgelost)

Ik heb mijn Apple account veranderd, mijn mailadres om precies te zijn. Ik krijg echter bij iTunes en (iPhone) mijn oud mailadres rechtsboven te zien. Hoe kan ik dit veranderen?

Als ik in iTunes rechtsboven klik en ik voer mijn nieuw mailadres en ww in dan zit ik wel in de store, maar de button blijft mijn oud mailadres tonen.

In de telefoon kan ik niet mijn app’s bijwerken omdat die daarbij mijn login vraagd, maar ook weer met mijn oud mailadres, en daar kan ik het niet veranderen.

Iemand een tip?

Bijdrager
    iBrammes

Heb toevallig net ook mijn mailadres veranderd, en het is goed gelukt in ieder geval.

In iTunes bij account je mailadres veranderen
    Op de iPhone even uitloggen en inloggen met je nieuwe mailadres en je wachtwoord
    Dus bij mij heb ik op beide netjes mijn nieuwe mailadres

Bijdrager
    reneo

Een Apple account maakt onderscheid tussen je inlognaam en je emailadres. Als je het voor het eerst aanmaakt, zijn deze automatisch hetzelfde. Als je je emailadres aanpast, blijft je inlognaam dus wel behouden… Deze kan je dus ook veranderen.

Bijdrager
    bjorngra

Mailadres is nu idd goed echter krijg ik steeds de melding: U kunt niets aankopen omdat uw account is uitgeschakeld. Mijn computer is gemachtigd.

Bijdrager
    iBrammes
    ”reneo”

Een Apple account maakt onderscheid tussen je inlognaam en je emailadres. Als je het voor het eerst aanmaakt, zijn deze automatisch hetzelfde. Als je je emailadres aanpast, blijft je inlognaam dus wel behouden… Deze kan je dus ook veranderen.

Ben ik niet met je eens, ik heb gewoon mijn email adres veranderd, en dat wordt gelijk je nieuwe inlognaam!

Bijdrager
    bjorngra

Je Apple ID blijft je e-mailadres want mijn oud e-mailadres accepteerd hij niet meer. Ik heb iTunes support gemaild wat het probleem is.

Bijdrager
    iBrammes

Heb je ook even geprobeerd om te synchroniseren met je iPhone. Weet namelijk even niet of ik dat wel gedaan heb.

Bijdrager
    bjorngra

Heb ik en dan krijg ik 3x achterelkaar de melding U kunt niks kopen omdat uw account is uitgeschakeld. Het mailadres op de iPhone is nu wel het nieuwe.

Bijdrager
    bjorngra

OPGELOST

Ik moest bij de gegevens van de accoount nogmaals de laatste 3 getallen van mijn creditcard invullen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.