9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    baziel

apple account

hay, is er een manier om in itunes de aangekochte songs te sorteren per account? ik zit namelijk met 2 accounts, waarvan ik het ene niet meer gebruik en graag die liedjes op cd wil branden,..

thx.

Bijdrager
    SCCB

log gewoon eens in op die andere account en brand je cd.
    lijkt me toch niet zo’n probleem

Bijdrager
    iJoost

Nee, die kolom is er helaas niet. Je kunt wel met Appeltje-I gemakkelijk zien met welk iTunes-account ze gekocht zijn. Op die manier zou je met de hand even een afspeellijst kunnen maken.

Bijdrager
    baziel

ja, :apple:-I geeft weer van welke account de aangekochte song is, maar als je die dan allemaal moet in een afspeellijst slepen kan het een tijdje duren. (ik heb waarschijnlijk iets van 150 liedjes aangekocht op dat account, en die moet ik dan zoeken tussen 4000 andere,..) :(

Bijdrager
    iJoost

Lastig. Je kunt ze wel sorteren op volgorde van Toegevoegd. Misschien helpt dat nog iets?

Bijdrager
    Leander

Maak een slimme afspeellijst:
    1) Voldoe aan “een of meer” van de volgende regels :
    2) Soort > Bevat > Beveiligd AAC-adiobestand
    3) Soort > Bevat > Protected AAC audio file

Bijdrager
    iJoost

Dat helpt ‘m dus niet. Hij heeft de nummers gekocht met twee verschillende iTunes-accounts en dat wil ie nu graag scheiden. Of kan een slimme afspeellijst ook selecteren op “Accountnaam” of “Aangeschaft door”? Want dan zou dan de oplossing zijn. Even kijken…

Nee, helaas pindakaas.:-(

Bijdrager
    Leander

Ah… ik zie het. De enige overgebleven mogelijkheid zo te zien is inderdaad om de aangekochte tracks te filteren op volgorde van “Toegevoegd”. Baziel ziet dan de datums van alle aankoopsessies, waarmee wel een schifting te maken is.

Bijdrager
    baziel

bedankt voor de reacties,:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.