9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefan12345

Applaus aan 't begin van Apple Keynote's

Was een beetje aan het prutsen met Logic Pro, maar wat mij is opgevallen is dat er een ‘loop’ bestaat die wel heel erg lijkt op het applaus aan het begin van een Apple Keynote! Voor alle Logic gebruikers, ga naar Logic > nieuw software instrument > in de library: Legacy > Garageband > Sound Effects > Applause and Laughter > ⌘+K en druk dan op de ‘G’ toets.

Bijdrager
    Targaryen

Ontdekking van vandaag voor jou? Je hoeft echt geen nieuw topic aan te maken daarvoor. En ik het betwijfel het ten zeerste dat Apple loops gebruikt voor hun publiek. Er zit toch echt een live publiek in die conferentieruimtes.

Bijdrager
    Лукас

Misschien bedoelt hij het wel andersom; dat een stuk applaus van een Apple Keynote het tot Garageband loop heeft geschopt.

Bijdrager
    Applefan12345

Dat kan ook:)

Bijdrager
    MacBermaster

Is het applaus bij een keynote ineens herkenbaar dan? Zet tweeduizend man bij elkaar, laat ze applaudisseren en het klinkt hetzelfde!

Bijdrager
    Shmoo

Nee das niet waar want bij Apple zitten er altijd een paar volwassenen bij die heel nichterig Woeeeeeeew kunnen roepen.;)

Bijdrager
    Hydræ

Tot een rechtszaak zal het nooit leiden, tis allebei van Apple…

Bijdrager
    JBStudio

HAHAHA +1 voor Shmoo….. Deze lach had ik even nodig op deze koude morgen!!! HAHA

Bijdrager
    menu

Het is heel gewoon om een beetje ingeblikt applaus mee te mixen met live uitzendingen. Je hoeft dan niet speciaal daarvoor microfoons in de zaal te hangen, en je weet zeker dat het applaus dik genoeg is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.