12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    dardow

appeltje voorkant ibook van kleur veranderen

ik heb een vraagje.ik zou het appeltje van mijn ibook dat licht geeft van kleur willen veranderen
    en volgens mij moet dat kunnen..kan iemand mij helpen?

en nog een ding

mijn vrienden doen allemaal stoer over hun 2,4 gig computers(allemaal windonezen)
    en mijn 1,25 gig ibook is een stuk sneller..maar hoe kan het dat apple met uitstek van de g5 power pc nog ver achter is met processors
    en ik snap ook niet dat mijn 1.25 gig sneller is dan hun 2.4 is dit verklaarbaar?

Bijdrager
    Ruben
    ”dardow”

…en ik snap ook niet dat mijn 1.25 gig sneller is dan hun 2.4 is dit verklaarbaar?

Omdat het totaal verschillende processoren zijn… waar de Intel processor 20 stappen voor een instructie nodig heeft doet de Apple dat in 7. Zoiets was het tenminste… ooit eens ergens gelezen, dus het kan zijn dat de cijfers niet helemaal kloppen.;-)

Bijdrager
    Rinzwind
    ”dardow”

en ik snap ook niet dat mijn 1.25 gig sneller is dan hun 2.4 is dit verklaarbaar?

Sorry met dat aanpassen van je Mac kan ik je niet helpen…
    Waarom 1,25 gig sneller is dan een 2,4 heb ik wel een handig filmpje voor;)
    MegaHertz Myth (let op 17,1 MB)

Bijdrager
    dardow

ik bedoel downloaden…..of hij we gaan f lekker bufferen

Bijdrager
    ram0n

wow nooit geweten zeg..interresant filmpje:? :lol:
    ik geloofde blijkbaar ook in de megahertz-myth :wink:

de methode om het appeltje van kleur te veranderenis inderdaad al eerder besproken (gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen:wink: )

Bijdrager
    ThomasL

Er zijn verschillende mensen die hun iBook al hebben omgebouwd. Even zoeken op het forum of http://www.spymac.com/. Daar heb ik laatst wat gelezen over case mod. Durf het zelf niet echt aan omdat alle garantie vervalt.

Bijdrager
    hansenonline

je kan je ibook en de imacs slopen en dan de wiite laag eruit halen en een kleurtje geven. op het forum loopt een draadje over. http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=1467

daan.

Bijdrager
    superrick

pff eindelijk eens een stukje duidelijke uitleg die wellicht ook door een pentium boer wordt gelooft.

Moderator
    Poezenbeest

Wat een film…. nu snap ik ook dat ik met mijn 350 MHz-G4 nog steeds Intell-duals kan verslaan…:D

@Dardow
    :

Probeer eens te zeken op casemodding… dat is namelijk de term voor dit soort mishandelingen/opwaarderingen (de meningen verschillen nogal), als je dat googled, kom je misschien nog wel leukere dingen tegen….

http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=1467 om het even intern te houden….

Bijdrager
    hansenonline

die link stond er al!

daan.

Bijdrager
    dardow

allemaal bedankt :)enuuh ik snap nu ook waarom een apple zoveel sneller is dan een pentium 4 hehehe 20 stappen tegen 7 pentium word gewoon onder uit gehaald allemaak vet bedankt:)

Moderator
    Poezenbeest
    ”hansenonline”

die link stond er al!

daan.

…oeps en zow….:oops: :oops: :oops:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.