25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    MacJeroen

Appeltje uitzetten op de macbook, hoe?

Hoe kan ik het witte apple logo op mijn witte macbook uitzetten?

Als ik het contrast lager zet gaat de helderheid van het appeltje ook naar beneden.

Als ik het contrast helemaal uitzet is het appeltje uit maar dan kan ik niets zien op het beeld:p

Het is een heeeel lang verhaal waarom ik het (is het een led lampje?) appeltje uit wil maar ik dacht eerst even vragen of het uberhaupt wel mogelijk is:)

Bijdrager
    fatboysmart

Volgens mij is het gewoon een transparant stukje plastic dat de backlight van je scherm doorlaat… uitzetten zal dus niet gaan vermoed ik.

Bijdrager
    Dagobert

Het IS je backlight, dus uitzetten = backlight uit…

Bijdrager
    Maced.2

waarom dan???

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

http://www.icolours.ca/installation.html
    natuurlijk op eigen risico…

Bijdrager
    brinkey

Gaffer tape doet wonderen. Staat nog sjiek ook, lijkt net alsof je mac in een tv-opname heeft meegedaan.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

ben trouwens wel benieuwd naar de uitleg!

Bijdrager
    Melgior
    ”Maced.2″

waarom dan???

De lampjes die er voor zorgen dat je scherm licht geeft, schijnen ook licht door het appeltje op de achterkant. Dim je het scherm van je laptop, gaan die lampjes zachter branden of uit. Dan komt er dus aan de voor en aan de achterkant geen licht meer uit. Er zijn dus geen aparte lampjes om het Apple logo op te lichten en dus kun je het ook apart aan- of uitzetten.

Bijdrager
    Renzsz

Nee, de uitleg waarom hij dat zou willen!

Bijdrager
    Zeekomkommer

De helderheid van je scherm op nul zetten.

En dan zo’n ding op je hoofd zetten om toch wat te zien op je scherm:

Bijdrager
    Maced.2
    ”Renzsz”

juist… :D :wink:

Bijdrager
    iDuck

Valt me toch tegen van Apple dat ze geen apart lichtje hebben ingebouwd achter ‘het Appletje’, liefst in te stellen op elke kleur die je maar wilt en uiteraard met ambient light sensor. :P

Bijdrager
    Maced.2
    ”iDuck”

Valt me toch tegen van Apple dat ze geen apart lichtje hebben ingebouwd achter ‘het Appletje’, liefst in te stellen op elke kleur die je maar wilt en uiteraard met ambient light sensor. :P

wat dacht je van deze…..zet je die er achter…:P

maar leg eens uit MacJeroen waarom?

Bijdrager
    Melgior
    ”Maced.2″
    ”Renzsz”

juist… :D :wink:

Oh, sorry :). Nouja, dan heb ik het gewoon nog een keer extra uitgelegd.

Bijdrager
    Falcon

Mijn vriendin vond dit een vereiste toen ze haar eerste apple kocht……….. (dus het verlichte appeltje)

Bijdrager
    jazzvb

Misschien heeft ie er een goede reden voor. Ik erger me eerder aan het ‘ademende’ lampje aan de voorkant. Klap je de Mac dicht, ga je naar bed, doe je het licht uit, zwelt het lichtje steeds op in je kamer. Moet je weer je bed uit om er iets overheen te leggen… Is dát lampje niet uit te schakelen?

Bijdrager
    brinkey

Ja hoor mac uitzetten:wink:

Bijdrager
    Maced.2
    ”jazzvb”

Misschien heeft ie er een goede reden voor. Ik erger me eerder aan het ‘ademende’ lampje aan de voorkant. Klap je de Mac dicht, ga je naar bed, doe je het licht uit, zwelt het lichtje steeds op in je kamer. Moet je weer je bed uit om er iets overheen te leggen… Is dát lampje niet uit te schakelen?

nou nou….tis me wat he…:roll:

Bijdrager
    Zeekomkommer
    ”jazzvb”

Ja hoor, stickertje er op plakken!

Hier alvast een idee voor een leuke sticker:

Bijdrager
    G-Force
    ”jazzvb”

Dan zal er bij sommigen wel een bouwlamp in zitten want ik heb nergens last van als het lichtje ‘ademt’…

Bijdrager
    R-Flow
    ”jazzvb”

Of je zet ‘m gewoon uit…

Bijdrager
    jazzvb

als ik die sticker erop plak, slaap ik helemaal niet meer…

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    R-Flow

Zag laatst iemand met zo’n ding op de achterkant van z’n MacBook Pro en later ook nog een op ’n Sony Vaio. Wat een manier om je laptop te verpesten.:x

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Volgens mij zijn jullie er allemaal ingetrapt. :bigsmile:
    Want waar oh waar is de TS???:?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.