13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iVOO

appeltje-m en itunes 8.1???

De sneltoetsen voor minimaliseren werken niet goed in de nieuwe itunes.
    Als ik itunes opstart en wil minimaliseren, doet ie dat alleen als ik cmnd-m langer ingedrukt houd.
    Als eenmaal de eerste keer geminimaliseerd is, gaat het minimaliseren weer als vanouds. Na afsluiten en opnieuw opstarten doet het probleem zich wederom voor.
    Iemand anders ook zo’n ervaring? Is dit een bug of een bedoeling waar ik het nut niet van inzie:?

:edit: het gebeurt zowel op de macbook als op de imac…

Bijdrager
    baziel

Ik heb het net enkele keren uitgetest en het werkt telkens door korte appeltje m in te drukken

Bijdrager
    Qmagic

Werkt probleemloos bij mij. reageert meteen (goed).:)
    geen bug in 8.1 dus.

Bijdrager
    blikkieb

werkt hier ook zoals het moet…

Bijdrager
    gtalien

Heb het net even getest en bij mij lijkt hetzelfde te gebeuren. Eerste keer appeltje + M indrukken gebeurt er niks, pas zodra ik appeltje + M inhoud minimaliseert ‘ie ook echt. Daarna werkt ’t weer gewoon zoals vanouds…

Weet niet of dat iets van 8.1 is aangezien iTunes altijd gewoon open heb staan (niet geminimaliseerd ofzo…)

Bijdrager
    dvdh

Werkt hier ook super. Alleen vraag ik me af; met welke sneltoets krijg ik mijn scherm weer terug?

Bijdrager
    roelpol

Bij mij wil hij enkel met cmd-m minimaliseren als ik iTunes reeds een keer na het openen heb geminimaliseerd.

Bijdrager
    csteelooper

strange… Nooit bij stilgestaan maar hier gebeurt het ook… Het systeem registreert wel dat je Command+M hebt ingedrukt (je ziet het menu waar de opdracht staat ‘knipperen’, maar minimaliseren gaat inderdaad pas als je Command+M iets langer indrukt. @iVOO: drai jij toevallig ook Engelstalig? @allen: zou dat het kunnen zijn? dat dit zich alleen met de Engelse taal voordoet? Zo’n soort bug heeft Windows XP al jaren met het Nederlands. Daar werkt één sneltoets die verder altijd werkt niet, omdat-ie voor twee opdrachten wordt gebruikt…

Bijdrager
    iVOO

@slashtiger; ik draai nederlandstalige itunes, dus daar kan het niet aan liggen.
    Ik heb ook de vraag voorgelegd op het apple forum, maar daar heeft nog niemand gereageerd.:? vreemd dingetje, het laat me niet los. Het is natuurlijk geen ramp, maar als je het eenmaal gemerkt hebt is het eigenlijk best irritant, ik gebruik cmnd-m namelijk heel veel op mijn macbook (klein schermpje). Moet ik Steve anders even mailen?

p.s. heeft iemand zijn e-mail adres? :wink:

Bijdrager
    Doney
    ”iVOO”

p.s. heeft iemand zijn e-mail adres? :wink:

@apple.com">stevejobs@apple.com :innocent:

Bijdrager
    Esmal

Ik heb ook problemen op mijn iMac met itunes. Ik kan het scherm ook niet minimaliseren. Blijft groot. Lastig want ik mis zo mijn onderste balk in iTunes. Erg lastig.

Ik heb een iMac G4. Weet iemand misschien een oplossing.

Bijdrager
    MacBoot

ik heb het even getest op mijn MacBook (early 2008) en daar werkt de sneltoets ook niet, maargoed nu minimaliseer ik sowieso vrijwel nooit:)

Bijdrager
    Esmal

Ik heb het probleem opgelost door via systeemvoorkeuren even de schermresolutie te veranderen en daarna gelijk weer terug te zetten. Ik kan nu mijn iTunes scherm weer instellen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.