16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    VLC

Appelhoes.

Omdat ik op zoek was naar een Colcasac voor mijn MacBook kwam ik via Google uit op de Nederlandse site Appelhoes.nl. Daar lijkt een AppleSac ook op voorraad te zijn. Voordat ik er een zou bestellen , heeft er iemand ervaring met de site/winkel ?

Bijdrager
    Dagaloni

Haha..
    die winkel is van mijn vriend. Je kan gewoon bestellen;)

http://www.appelhoes.nl

Moderator
    unSOUND

Jammer dat ik dit nu pas lees… Mijn envelop met 2 ColcaSacs is net binnen uit Amerika, samen met een acceptgiro voor 30 euro namens de duone… :(

Bijdrager
    NickBook Pro

Geinige hoes. Leuks als sinterklaascadeau voor een macbook eigenaar:P ik onthou hem! en de site!

Bijdrager
    houtappels

Super stoer … Ga er direct 1 bestellen

Bijdrager
    Yost
    ”unSOUND”

Jammer dat ik dit nu pas lees… Mijn envelop met 2 ColcaSacs is net binnen uit Amerika, samen met een acceptgiro voor 30 euro namens de duone… :(

Op Douane.nl kun je gewoon lezen hoeveel je mag invoeren zonder dat ze ingrijpen. Eén ColcaSac valt onder de drempel, twee niet…
    http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-03.html

Ik ga er overigens vanuit dat met de prijs van twee ColcaSacs, het grootse deel van de factuur veroorzaakt wordt door de afhandelingskosten van de koerier?

Moderator
    unSOUND

Vanuit Amerika:
    2 ColcaSacs: 46 euro
    bezorgkosten: 22 euro
    douane: 23 euro
    totaal: 91 euro

Vanuit NL:
    2 ColaSacs: 72 euro
    bezorgkosten: 6,50
    totaal: 78,50 euro

Dus het valt na nader onderzoek wel mee. En ik moest wel in Amerika bestellen, want bij applehoes.nl zie ik geen hoes voor de PowerBook, en die had ik ook nodig…

Bijdrager
    fokke.dekker

verjaardags cadeau daar vandaan. werkt echt perfect

Bijdrager
    Yost
    ”unSOUND”

Vanuit Amerika:
    2 ColcaSacs: 46 euro
    bezorgkosten: 22 euro
    douane: 23 euro

Da’s toch raar, want volgens hun eigen site heffen ze 19% belasting over de 46 euro die de spullen kosten, en niet over verzend- en verzekerkosten. Onder 150 euro betaal je geen invoerrechten. Dus zouden ze ongeveer 9 euro belasting moeten factureren. Toch?

Bijdrager
    juliantomoriati

Stoer ding inderdaad! Nu wil ik ook weten, beschermt die ook goed of ziet de hoes er vooral leuk uit?

Moderator
    unSOUND

Het is een zachte hoes, dus hij beschermt tegen krassen en vuil als hij bijvoorbeeld in je tas zit, maar je hoeft er niet mee tegen de hoek van een tafel te stoten, want daar doet het uiteraard niet veel tegen…

Bijdrager
    Dagaloni

Het zorgt een beetje voor bescherming van vangt de klap ook een beetje op. Anyway. Het is beter als je je macbook met hoes tegen de tafelhoek stoot dan zonder;)

Bijdrager
    Yggdrasil

Dus die site is te vertrouwen? Nice! Dan bestel ik straks een BookBook voor mijn iPhone 4/ toekomstige iPhone 4s:)

Bijdrager
    Swisi

Heb er 2 keer gesteld, nooit enig probleem gehad. Zometeen nog een derde keer bestellen.
    Laatste bestelling was een Dodocase, maar ben eigenlijk niet over de afwerking te spreken voor die prijs, maar dan appelhoes.nl niets aan doen.

Bijdrager
    064harry

Lijkt wel of de site een beetje geüpdatet moet worden…….
    Een iPadlinkje staat er b.v. al niet bij?
    Jammer.

Bijdrager
    KarelWillem

Een iPad-linkje?

Wat bedoel je daarmee?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.