12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Elger

appel commercial :D parodie

check deze eens:

http://216.170.67.34/demo/bitch.mpg

van happynowhere.net

Bijdrager
    Jan-Willem

voor de niet adsl mensen onder ons: hij is wel 48 mb..

Bijdrager
    passenger

Dan moet je ADSL-vriendjes regelen…. :)

Bijdrager
    Jan-Willem

ik heb wel adsl:-D

Bijdrager
    KeKo

voor degenen met een langzamere verbinding: het is een bestand van 48mb. Voor de snellere mensen, je kan hem wel met 550 kb/sec downloaden.

Ik vind het niet echt een leuk filmpje. Er zijn veel parodien, waar ik deze een van de betere van vind, omdat ik ook klopt. Ellen Feis blijft natuurlijk het beste!

http://www.ionvideogames.com/refresh/movies/dg_switch.mov

Bijdrager
    boelie

Ik wil er niet te diep op gaan, [spoilermode]maar volgens mij haalt hij mac os 9 en x door elkaar heen! Nooit van unix gehoort? Daar kan je alles, maar dan ook echt alles mee tweaken! [/spoilermode]

Dat was mijn 2 cent.

Bijdrager
    HRH

Stond hier ook al. Wel leuk filmpje…

Bijdrager
    Andre

WAT een LU. Die gozer heeft nog NOOIT op een MAC gewerkt.

Erger me groen en paars aan dat filmpie…
    Wat gebeurt er als je files van een CD kopieerd naar je desktop??
    NOU NEVER NOOIT NIET DAT je ‘shortcuts’ krijgt….
    En ze verdwijnen al helemaal niet als je de CD eruit haalt.

En wat een held om een lege iMac de ruimte in te schoppen.

Wat een Eike.

Maar wel een leuk filmpje :evil:

Bijdrager
    Castor

Kom op jongens, het is een parodie. Ik heb het veel non-freak Apple gebruikers laten zien, voor hun is het herkenbaar. Zaken als een jumping ‘Software Update’ is voor velen erg bevreemdend. Van een ZIP maakt OS 9 wel aliassen en dat was ook irritant! Goed, dan haalt hij 9 en X door elkaar? So what? Het is een kritische noot als grap! Als je dat niet kan hebben, geef je Apple de ruimte om in te kakken en ook alle slechte plannen aan ons te verkopen. Ik gebruik de Mac omdat het ‘the better platform’ is, dat maken ze gelukkig weer helemaal waar met OS X, iPod en het design. Maar ik geloof niet onvoorwaardelijk in Steve’s dromen – maar hij heeft me al vaak kunnen overtuigen, dat spreekt voor zich.:)

Bijdrager
    jangg

De spijker op z’n kop, Castor. Behalve dat het een erg leuk filmpje is, is het ook prachtig opgenomen en gemonteerd. Erg professioneel.

Bijdrager
    tiny

Hmm…

Ik zal altijd mijn best doen om positief te blijven en meestal lukt me dat vrij aardig. Maar als je in een filmpje de gek steekt met de Mac en daarbij ook nog op een G4 slaat (AU) gaat me het aan het hart. Ik kan er niets aan doen. Ik vind het gewoon geen leuk filmpje…

:cry:

Bijdrager
    marick

schr3eef er nou iemand je kan het wel met 500 Kb downloaden??? wat voor verbinding is dat dan, ik heb ADSL en dan houd het bij 200 K toch echt op

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.