8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

App voor meerdere dingen plakken

Hoi. Ik las in een ander draadje hier een vraag over multi appeltje-v. Dat leek me wel interessant. Weet iemand van jullie misschien of dat er een programma is waarmee je meerdere dingen in je clipboard kan zetten? Ik weet wel dat die er zijn maar ik zoek er een die net zo werk als alt-tab. Als je dan appeltje-v doet moet je zo’n scherm zien net zoals bij alt-tab. en dan kan je dus selecteren wat je moet plakken… Weet iemand of dat zoiets er is? ik heb al zo’n 5 programmaatjes uitgeprobeerd van versiontracker maar die werken allemaal heel onhandig… Alvast bedankt voor de hulp!!!

Inactief
    Anoniem

Ik vond net dit: iClip.

[edit]: En ook dit artikel.

Bijdrager
    Vin
    ”koen”

Ik vond net dit: iClip.

[edit]: En ook dit artikel.

bedankt! iClip had ik ook al wel gevonden maar die vind ik niet zo heel handig…. Ik zal iPaste eens uitprberen…

Bijdrager
    Vin

iPaste is erg klote! maar popcopy is wel oke!!! maar een vraagje nu: waarom kan ik appeltje-v niet instellen als hotkey??

Inactief
    Anoniem
    ”sic-one”

iPaste is erg klote! maar popcopy is wel oke!!! maar een vraagje nu: waarom kan ik appeltje-v niet instellen als hotkey??

Ik ken het programma niet, maar het lijkt me dat dat is gereserveerd door Apple voor de normale copy-paste handelingen. Je zou bijvoorbeeld een variant op :apple:-V kunnen gebruiken, zoals [ctrl] :apple: V of [option] :apple: V.

Bijdrager
    Vin

ja dan doe ik dat maar…. wel een fijn programmaatje denk ik… moet natuurlijk nog wel blijken in de praktijk….

Bijdrager
    Ludo

Probeer deze eens; Butler
    is freeware en heeft uitgebreide multiple :apple: -v

Bijdrager
    Vin

ja doe ik… ga m ff checken!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.