6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Moderator
    Maarten

App voor boekhouding

Ha allen,

Natuurlijk heb ik al gezocht met de zoekfunctie op het forum en Google maar alle resultaten zijn redelijk gedateerd.
    Ik ben op zoek naar een app voor mijn Mac om mijn boekhouding in bij te houden.
    Heel kort op een rijtje wat mijn wensen zijn:

– Boekingslijst inkomsten / uitgaven
    – Overzicht van data in bijvoorbeeld grafieken (geldstromen etc.)
    – Eventueel mogelijkheid voor het uitschrijven van facturen
    – Liefst geen maandelijkse kosten.

Het hoeft geen gratis app zijn, een paar tientjes neerleggen is geen probleem, echter als het in de honderden gaat lopen is het een ander verhaal.

Heb jullie misschien goede suggesties?:)

Alvast bedankt!
    Maarten

Bijdrager
    jopie213

Kan dit niet gewoon in Excel?

Bijdrager
    Albert Snoek

Dag Mrtnvw

Bekijk deze eens.
    In de app store zoeken op philasmicos
    Ze hebben een ERP en CRM boekhoud versie voor een betaalbare prijs.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ziet er wel goed uit.

website

Moderator
    Maarten

@jopie213 Excel biedt mij net te weinig functionaliteit en kost eigenlijk te veel tijd om daarin alles in te boeken.

@AlbertSnoek Dank voor de tip! Ik ga er even naar kijken.

Als er nog anderen zijn met tips hoor ik ze graag!

Bijdrager
    Ricardo95

Ik gebruik zelf de programma’s PSU van Gravita, tot op de dag van vandaag erg tevreden over! http://gravita.nl

Bijdrager
    pelpinda

Inmiddels maken wij al jaren gebruik van iProfit een pakket van Inventive Systems.
    We maakten daar gebruik van:
    grootboek
    facturatie
    artikelbestand tbv facturatie
    (opdrachtbevestiging)
    dagboek
    inkoopfacturen
    btw aangifte
    diverse financiƫle rapportages (balans, v&w, openstaande postenlijsten, betaalopdrachten).

Het was een heel goed klein MKB pakket en met een support contract waar je jaarlijks een flink bedrag voor betaald kreeg je gratis updates. Sinds een paar jaar moet er naast het support contract ook nog voor een installatie betaald worden. Dat wordt ons te veel van het goede en nu zijn we op zoek naar een nieuw boekhoudprogramma.

Deze post heeft het dan wel over een app, maar een boekhouding voeren via een app lijkt me niet een gewenste situatie.

Het lijkt met beter als er een boekhoudpakket via icould gebruikt kan worden. Zijn er mensen die voor een kleine zelfstandige een goed pakket kunnen aanraden?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.