4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    poembaa

App voor bijhouden activiteit

hi guys

even jullie collectieve kennis raadplegen.

Ik heb nu een Pebble en ga overstappen op een Apple Watch. Maar, niet alles Apple is per definitie beter. Dus nu zoek ik:

Bijhouden van je activiteit per dag van de week. Dus als ik op maandagen veel wandel, dan is het een uitdaging om net effe wat meer te lopen dan normaal. Mijn Pebble zegt “Op maandagen op dit tijdstip heb je normaal al xx stappen gedaan. Daar zit je nu onder of boven. Doe nog even je best (of: goed bezig)”

Van de Apple watch kan ik alleen vinden dat je voor álle dagen zélf een doel kunt instellen. Dus altijd 10.000 stappen. Maar ik vind juist dit feature prettig. In weekenden beweeg ik meer en vraagt hij dus ook meer van me (je bent nu ondergemiddeld of bovengemiddeld).

Ik kan me niet voorstellen dat er niet een app is die ook zoiets doet voor de Apple watch. Maar ik krijg het niet gevonden.

Iemand een goeie tip?

thanks

Groetjes Suzanne

Bijdrager
    poembaa

Hi guys,

Niemand een goeie tip? Is er dan een manier om zelf de appstore voor Watch te checken? Om te kijken of er apps zijn die dit doen?

Groetjes

Suzanne

Bijdrager
    nnsa

Als je op je iPhone zoekt op Activity komen er veeeeel apps langs. Als er een co-app is voor de AppleWatch staat dat vermeld. Er zijn vele apps met een relatief duur abonnement, maar ik heb er nog niet één ontdekt waarbij je per dag je doel kunt instellen.

Bijdrager
    poembaa

Oh ja, ik zie het. Haha, was wel even goed kijken hoor, ik snap dat ik eroverheen gekeken had.

Overigens denk ik dat het misschien ook niet in de beschrijving staat. Het is best specifiek. Misschien toch maar eens kijken naar een andere smartwatch die het misschien wel doet. Ik las dat Pebble doorwerkt in de FitBit Versa. Dus misschien zit het daar wel op. Ik doe nog even verder onderzoek. Het is toch best een hoop geld als je vervolgens erachter komt dat het ding niet kan wat je eigenlijk met je hele goedkope Pebble wel kunt haha.

Bedankt iig

Groetjes, Suzanne

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.