9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iTunes.Apple

App voor ''berichten'' voor iPhone

Hoi,

Weten jullie misschien als er een app bestaat waarmee je een wachtwoord op berichten kunt zetten ofzo of weten jullie misschien anders hoe ik een wachtwoord op berichten krijg?

Groetjes

Bijdrager
    pim939

Kun je dan niet beter een wachtwoord op je iPhone zetten?

Bijdrager
    iTunes.Apple

Ja heb ik maar ik wil ook graag een wachtwoord voor berichten hebben weten jullie als dat kan ofniet?

Moderator
    unSOUND

Nee, dat gaat niet.

Bijdrager
    MacAanZee

Het zou wel handig zijn als je voor privézaken op je iPhone aparte wachtwoorden kon zetten, of bijvoorbeeld één wachtwoord voor een aantal zelf te kiezen privé-onderdelen, zoals berichten, mail, foto’s, adresboek, etc. Het gebruik van het algemene wachtwoord voor de hele iPhone vind ik erg lastig, omdat je dan élke keer dat je je iPhone gebruikt (vele tientallen keren per dag) dat wachtwoord moet invullen voordat je verder kunt.

Bijdrager
    iTunes.Apple

@unSOUND Jammer dat moeten ze eigenlijk bij een volgende update maken zo’n wachtwoord voor berichten

Bijdrager
    kevinhoppa

Ik heb mijn iPhone gejailbreakt. En ik gebruik voor sms Bitesms.

Bitesms heeft de functie om een speciaal wachtwoord in te zetten voor je sms’jes. Maarja, dan moet je hem helaas wel jailbreaken. Dit is tot nu toe de enige manier.

Bijdrager
    Sascha

Ik gebruik net als de meneer hierboven BiteSMS en zou niet meer zonder kunnen!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Als je beperkingen aanzet dan…???

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.