16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

App van de ene computer naar de andere computer?

Hallo,,

Ik heb Apps op de computer staan maar ook op de laptop.
    Maar hoe krijg ik nu de Apps van de computer (Windows) naar de laptop (Windows).
    Kan ik ze nog gewoon gratis kopen omdat ik ze al gekocht op of niet?

Alvast bedankt.

Mvg Mathijs.

Bijdrager
    sedikit

Beetje verdwaald?! Dit is een Apple-gebruikers site……

Bijdrager
    double-D

gratis kopen ?

Bijdrager
    Pieterr
    ”sedikit”

Beetje verdwaald?! Dit is een Apple-gebruikers site……

Hij heeft het over Apps die hij via iTunes (op Windows) op zijn iPhone/iPod touch zet. Valt dus binnen de context van dit forum.

On topic: de vraag is waarom je je Apps op meer dan één computer opgeslagen zou willen hebben. Uiteindelijk gaat het erom dat ze op je iPhone/iPod touch komen te staan, want alleen op dat apparaat kun je ze daadwerkelijk gebruiken.

Bijdrager
    iPodzz

Ik bedoel dat ik ze nu allemaal op de laptop wil maar er staan er ene paar op de computer en die wil ik anar de laptop maar hoe?
    Ik heb weleens gehoord dat als je ze had gekocht nog gratis kon kopen.

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt ze overzetten via de iPhone/iPod touch. Je dient er wel voor te zorgen dat de computer gemachtigd is.
    Zie Aankopen van de iTunes Store van uw iPod of iPhone naar een computer kopiëren.

Als u onderdelen in de iTunes Store gekocht hebt en u hebt ze alleen opgeslagen in op uw iPod of iPhone, dan kunt u ze overzetten op elke computer die voor uw iTunes Store-account gemachtigd is en iTunes 7 of hoger gebruikt. Deze functie geeft u een extra laag beveiliging tegen verlies van uw gewaardeerde aankopen.

Bijdrager
    Petje

Ja, je kunt ze gewoon opnieuw kopen, maar je hoeft ze dan niet opnieuw te betalen als je hetzelfde itunes account gebruikt.
    Ik begrijp best dat je alle apps op 1 computer wil hebben staan, zou ik zelf ook graag willen.

Moderator
    Poezenbeest

Je kan ook de iPhone inpluggen en iTunes openen. In het menu Store kies je voor de optie ‘Zet aankopen over’ en alle apps en muziek, die uit de iTunes Store komen, zullen in de iTunes-bibliotheek worden gezet.

De plek om de bestanden achter de apps te vinden is de iTunes-map, daarin staat een map ‘Mobile Applications’.

Bijdrager
    iPodzz

Die functie zit er niet van zet aankopen over?

Bijdrager
    Pieterr
    ”iPodzz”

Die functie zit er niet van zet aankopen over?

Misschien toch eens voor de gein gewoon klikken op zo’n blauwe link: Aankopen van de iTunes Store van uw iPod of iPhone naar een computer kopiëren.
    En dan omlaag scrollen.

Bijdrager
    iPodzz

Hoezo omlaag scrollen?

Bijdrager
    Pieterr

Ik geef het op…

Bijdrager
    iPodzz

Ik heb de functie al gevonden maar ik snapte het niet bij omlaag scrollen.
    Het is, bij Windows, rechtermuisknop op de iPod/iPhone en dan “aankopen overzetten”.

Bijdrager
    Pieterr

Omlaag scrollen op de website van de genoemde link. Onderaan staat:

Nadat u iPod of iPhone op de computer hebt aangesloten en het symbooltje in iTunes is verschenen, kunt u Zet aankopen van iPod over kiezen uit het Archief-menu.

Of u klikt met de rechtermuisknop (Windows of Mac) of Control-klik (alleen Mac) op uw iPod in de bronlijst van iTunes, en vervolgens kiest u Zet aankopen over uit het snelmenu dat open gaat.

Maar je hebt het ondertussen zelf ook gevonden.:-)

Bijdrager
    iPodzz

Ik had het al gevonden.
    Ik snapte het niet van omlaag scrollen omdat je erbij had getypt voor de gein.

Bijdrager
    Pieterr
    ”iPodzz”

Ik snapte het niet van omlaag scrollen omdat je erbij had getypt voor de gein.

Ik beloof bij deze plechtig dat ik dat nooit meer zal doen…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.