7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Garbera

iPad app toppers

Simpele opdracht, maak een top 5 van de beste iPad-app’s.

1. Air Video
    Fijne applicatie waardoor je ontzettend veel video’s kan bekijken zonder eerst te converteren

2. Twitterriffic/tweetdeck
    Onmisbaar voor elke twitteraar, tweetdeck’s interface is naar mijn mening beter, alleen zit daar een bug in waardoor die onbruikbaar is.

3. Plants vs. zombies HD
    Superspel, enorm veel gespeelt en speelt lekker weg

4. Nu HD
    Prettige app met een goede interface en het actuele NU-nieuws in een ipad-jasje.

5. iBooks
    Hoewel sommige andere boeken-applicaties fijner vinden, staat iBooks bij mij stipt op nummer 1 van beste ereaders.

Nu jullie.

Bijdrager
    error

Reeder, Dropbox, iBooks (als pdf-lezer), Twitterific (maar ik kijk uit naar Twitter for iPad) en (voorlopig) FileMaker Go.

Hier nog een ‘best off‘ gemaakt op 23 juli j.l. voor verse iPad bezitters.

Bijdrager
    Janozua

1. VNC Viewer
    Om je computer te besturen, beste VNC-app en relatief goedkoop (en meteen iPhone versie erbij)
    2. Gusto
    Om websites te coden (met ftp gelukkig), beste app die ik kon vinden (en mooi vormgegeven)
    3. Bushes – iPad edition
    Geweldige painting/schilder-app, best bekend ook
    4. FlightControl HD
    Iedereen kent dit spelletje wel denk ik
    5. Things
    To-do app, duur maar wel erg goed, hoewel ik nog wel hoop features mis, maar komt nog wel in updates

Verder ben ik erg tevreden over Freeform, TinyPixels, Angry Birds, AIM, Calcbot, TouchOSC, NU HD en nog wel een aantal, maar dit zijn de beste.

Bijdrager
    Gates

[dacht dat het over iPhone apps ging]

Bijdrager
    KarelWillem

Hoe vaak kun je hetzelfde onderwerp tot nieuw topic benoemen?

Al leuke apps gezien voor je iPad?

Bijdrager
    EricAmsterdam

1. Flipboard: zodra je Twitter=account wordt toegelaten is dit een super app!
    2. Readlledocs (tijdelijk slechts €0,79): prima app, waarmee ik al mijn documenten (PDF, Word, Pages, etc) mee kan nemen op mijn iPad naar vergaderingen: nooit meer een tas vol papier
    3. Twitterific: mooie gratis Twitter app
    4. 1Password
    5. Evernote: voor notities onderweg; incl geluidsopnames

Ik twijfel nog over Thing: ik heb het op MacBook Pro en iPhone, en heb niet zo’n zin om weer geld neer te leggen (€ 15,99 nog wel!!!)

Bijdrager
    Shorty007

1 Air Video, werkt gewoon perfect. Wel mis ik de ondersteuning voor gewoon dvd formaat, hoop dat dit nog komt in een update.
    2 iBooks
    3 Beejive
    4 RTL Gemist
    5
    Live Cams HD, heb thuis namelijk aantal camera’s hangen, werkt perfect icm live cams HD.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.