7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    editsuite

App store problemen onder MacOs Mojave

Hoi,

Sinds een week kan ik niet meer updaten of downloaden uit de App store. Ik krijg geen foutmelding, er gebeurd gewoon helemaal niets. Ik heb dat op twee computers alle twee draaien op MacOs Mojave. Ik heb al alle mogelijke tips die ik gevonden heb uitgeprobeerd, helaas zonder resultaat.

Zelf MacOs Mojave helemaal opnieuw installeren heeft niet geholpen. Zijn er meer gebruikers die dit herkennen, of beter nog die een oplossing hebben die wel werkt?

Bijdrager
    fnk

Ik kwam op een ander forum dit ook tegen (geen oplossing) maar heb je een mac die het eigenlijk niet ondersteunt MacOs Mojave?
    Dus dosdude-patched?

Bijdrager
    editsuite

<p class=”cite”>fnk op 21 februari 2021 om 20:33</p>
    Ik kwam op een ander forum dit ook tegen (geen oplossing) maar heb je een mac die het eigenlijk niet ondersteunt MacOs Mojave?
    Dus dosdude-patched?

Heb ondertussen uitgevonden dat het een Apple probleem is en dat er veel mensen last van hebben. Mijn Mac ondersteunt Mojave en zelf Big Sur, maar ik kan niet verder gaan dan Mojave omdat ik bepaalde files en programma’s gebruik, die door Big Sur of Catalina niet meer ondersteunt worden.

Bijdrager
    Lcssn

Heb hetzelfde probleem, ik zie de update wel maar werkt niet.Ook Mojave.

Bijdrager
    editsuite

<p class=”cite”>Lcssn op 21 februari 2021 om 21:12</p>
    Heb hetzelfde probleem, ik zie de update wel maar werkt niet.Ook Mojave.

In de officiƫle Apple forums

https://discussions.apple.com/community/mac_os/mojave

wordt er ook over gesproken. Ik denk dat het gewoon afwachten is tot Apple en patch of update uitbrengt.

Bijdrager
    wouter57

Hier hetzelfde probleem. Ben maar naar Catalina gegaan en het probleem is opgelost.

Bijdrager
    editsuite

<p class=”cite”>wouter57 op 22 februari 2021 om 01:19</p>
    Hier hetzelfde probleem. Ben maar naar Catalina gegaan en het probleem is opgelost.

Dat is inderdaad de makkelijkste oplossing, helaas gaat dat voor mij niet op omdat ik dan bepaalde video bestanden en 32 bits programma’s niet meer kan gebruiken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.