6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dbsven

App Store in iTunes Store opent niet meer

Sinds gisteren heb ik gemerkt dat mijn App Store niet meer opent.
    Als ik naar ITunes store ga en op de knop “App Store” bovenaan menu druk zie je hem héél even denken maar er gebeurt niets. Je ziet enkel een wit scherm.
    Als ik op één van de subcategorieën druk zoals games, lifestyle, boeken, etc gebeurt er ook niets.
    De subcategorie knoppen “Game center”, “Apps voor kids”, “Creatieve bewerkingskit” en “Ipod klikwiel games” werken wel.

Via bv een site als appshopper.com geraak ik ook in de appstore en ik daar doorklik op een specifiek app.

Ik werk met IbookG4, Mac OSX 10.4.11, ITunes 9.0.2.

Als ik van land verander, bv VS store, werkt appstore ook niet.

Iemand een idee wat het probleem is?
    Is het omdat er een countdown is van Appstore (wedstrijd apple) dat de store misschien overbelast is?

Bijdrager
    Koetjesreep

De AppStore werkt ook niet in 10.4.11

Edit:Fout van mij, ik zie dat het om de iTunesStore gaat.

Bijdrager
    PimPamPet

Misschien moet je eerst ergens nog akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden en blijft ie daar een beetje in hangen?

Bijdrager
    Vinhelper

En als je het op je iPhone of iPod touch probeert?

(ik neem aan dat je 1 van de 2 hebt, anders wil je toch niet in de App Store kijken?)

@PimPamPet: hij blijft hangen of niet, ‘een beetje in hangen’ kent een Mac niet.:grin:

Bijdrager
    dbsven

@ PimPamPet: als dit al de oorzaak zou zijn, ik zou niet weten waar ik alsnog de nieuwe voorwaarden zou kunnen aanvaarden.

@ Vinhelper: op de Ipod Touch 2G die ik heb werkt de appstore wel.

Ik zou dus echt niet weten wat de oorzaak is en hoe ik het oplos buiten te updaten maar als ik de ITunes 9 wil behouden, dit kan en zou toch niet de oorzaak mogen zijn.

Bijdrager
    dbsven

@ PimPamPet: als dit al de oorzaak zou zijn, ik zou niet weten waar ik alsnog de nieuwe voorwaarden zou kunnen aanvaarden.

@ Vinhelper: op de Ipod Touch 2G die ik heb werkt de appstore wel.

Ik zou dus echt niet weten wat de oorzaak is en hoe ik het oplos buiten te updaten maar als ik de ITunes 9 wil behouden, dit kan en zou toch niet de oorzaak mogen zijn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.