18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin33

App store op Iphone geeft aan dat er 2 updates zijn, maar al geïnstalleerd

De app store app op het begin scherm van mijn Iphone geeft weer dat er 2 updates klaar staan maar deze heb ik al geïnstalleerd. Hoe krijg ik die melding (cijfer 2) weg op het beginscherm bij de app store app?

Bijdrager
    Rw1

Heb je al geprobeerd om je iPhone opnieuw op te starten?

Bijdrager
    erwin33

Ja, maar de updates blijven er staan. Ook uit en inloggen in de app store helpen niet.

Moderator
    Mac Daddy

Zijn het niet toevallig direct nieuwe updates? Wat gebeurt er als je opnieuw op update klikt?

Wat je ook kan doen, is de apps verwijderen en opnieuw installeren. Dan zou ie sowieso de laatste versie moeten ophalen.

Bijdrager
    GoeieDag

Zijn dat niet apps die aan een andere Apple ID hangen?

Bijdrager
    erwin33

Update alles blijft niet opgelicht staan dus dat kan niet meer, ik kan alleen op open klikken, niet op opnieuw installeren.

Bijdrager
    Niels

Draai je de iOS10 beta? Had dit laatst ook en met geen mogelijkheid weg te krijgen, behalve door de apps compleet te verwijderen en opnieuw te installeren.

Bijdrager
    erwin33

Nee nog gewoon 9.3.4.

Bijdrager
    erwin33
    GoeieDag op 19 augustus 2016

Zijn dat niet apps die aan een andere Apple ID hangen?

Nee, gewoon mijn normale ID.

Moderator
    Mac Daddy

Geen beta dus. Update kan je niet op klikken en de apps kan je wel gewoon gebruiken dus.
    Heb je de App Store app al eens afgesloten en opnieuw geopend?
    En wat gebeurt er als je de apps verwijderd?

Bijdrager
    erwin33

App store afsluiten hoe doe je dat? Ik veeg hem wel weg, ik denk dat hij dan uit is ook. Apps verwijderen gedaan maar hij blijft op 2 updates staan vreemd genoeg.

Moderator
    Mac Daddy

Wegvegen is inderdaad een app afsluiten ja.:wink:
    Verwijderd en opnieuw geinstalleerd, neem ik aan.

Dus beide laatste updates staan op open en dus geeft dat aan dat ze al geinstalleerd zijn. Ik zou denken dat het wachten is op een nieuwe update. Wellicht dat ze dan verdwijnen.

Bijdrager
    erwin33

Opnieuw geinstalleerd nog niet geprobeerd want weet het wachtwoord van mijn Apple ID niet uit mijn hoofd, die heb ik ergens anders liggen. Dus dat moet even wachten. Maar hij ziet dus evengoed 2 updates staan.

Moderator
    Mac Daddy

Dan zal ik dat nog proberen, want als je de apps opnieuw downloadt van de App Store, zou hij de laatste versies moeten ophalen. En wellicht snapt de Apps Store dan ook dat de updates niet nodig zijn.

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb ik ook al een paar keer gehad, vervelend en erg irritant.
    Tot dat er een update is voor een willekeurige app, deze geupdated en weg is de melding.
    Afwachten dus!!

Bijdrager
    erwin33

Ik ga straks even kijken of hij de apps nu wel goed installeert en zo ook de updates. Hopelijk is het dan weg. Ik laat dat nog wel even weten. Dank zover.

Bijdrager
    erwin33

Het is gelukt. Eigenlijk toen ik mijn Apple ID weer had ingevoerd kreeg ik een update melding van een andere app, dus niet een app van die twee updates die ik al had geînstalleerd. Toen stond er nog 1 update, die gedownload en toen stond alles weer op ‘0’ updates te installeren. Wel moest ik de verwijderde apps weer opnieuw installeren en dat ging goed dus met de huidige updates. Wat er nou mis is gegaan, ik zou het niet weten. Maar het gaat nu weer goed. Dank nogmaals.

Bijdrager
    jordi99

Het kan ook helpen om 10x ongeveer kort achter elkaar op de updates knop te drukken in de iOS app store…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.