30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Mac App Store

Hello-o-o-o =)

Ik vroeg mezelf af wanneer ik de App Store voor de Mac kan verwachten? De datum is 6 januari maar een tijd is nooit verkeerd natuurlijk. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe dit eruit gaat zien en wat er allemaal in staat natuurlijk! Zal morgenavond om 19:00 een mooie tijd zijn?
    Ik hoor graag jullie verwachtingen en reacties.

Bijdrager
    hansiedejong

Verwacht inderdaad rond een uur of 19.00. Dan is het in de VS immers middag. iOS updates komen ook altijd rond 19.00. Ik heb er ook wel zin in :nerd:.

Inactief
    Anoniem

Momentje…

“pakt grote glazen bol erbij”

Ja hier zie ik het…
    hij word gelanceerd op 6 januari tussen 0:00 en 23:59 uur!

Bijdrager
    Koetjesreep

Koop jij eens snel een nieuwe bol, wat onnauwkeurig zeg!

Inactief
    Anoniem

@koetjesreep
    Weet jij nog een goede website waar ze dan nauwkeurige bollen verkopen?
    want mijn vast leverancier zegt dat dit de meest nauwkeurige uit zijn verzameling is.

Bijdrager
    Afroman

@TS
    Ik kan je niet serieus nemen als je je topic opent met.

Hello-o-o-o =)

Bijdrager
    Yoeri
    Afroman op 05 januari 2011

@TS

Ik kan je niet serieus nemen als je je topic opent met.

Hello-o-o-o =)

Bijdrager
    Vinhelper

Weet iemand wel hoe dit nou in z’n werk gaat?

Moet je het downloaden, of is het een online dienst? Ik dacht de eerste? Maar ik weet niet meer zeker?

Oeps, gevonden!

Bijdrager

Zou FaceTime vandaag ook zijn debuut gaan maken in de mcApp© store?

Bijdrager
    youp.c

?? Is er toch al: apple.com/nl/mac/facetime/
    Ik denk dat we eerder iWork ’11 kunnen verwachten

Bijdrager

@youp.c: dat is de beta, ik bedoel de uiteindelijke versie.

Bijdrager
    KarelWillem

Presentatie van de App Store om 18.00 uur Nederlandse tijd toch?

En dan zullen we het verder wel horen, wanneer we het mogen gaan gebruiken.

‘Mac App Store opent morgen om 18 uur’

Ah nee, dat is ook maar een geruchtje. We wachten af…:wink:

Bijdrager

Er is zojuist een nieuwe osx update te downloaden. Ik dacht dat het 10.6.6 was. Zal de app store daar in zitten? Ben benieuwd, nog 8 minuten en dan weet ik het…

Bijdrager
    ChrisMax

Ja en hij is er dus al;) Ben benieuwd naar de ervaringen.. Laat even weten wat er zowel allemaal te vinden is..

Bijdrager

Nou ik heb eigenlijk meteen een vraag. De app store geeft namelijk al aan dat ik b.v. iMovie ”11 al heb, maar moet ik die vanaf nu updaten vanaf de appstore, of kan dat dan ook nog steeds via systeemupdate? (hoop het wel, want iedere keer vanaf de appstore lijkt me nogal omslachtig…)

Bijdrager
    ChrisMax

Dat is een goede vraag. En ook niet iedereen heeft iMovie via de officiele weg (geef maar toe) dus als je dan in de appstore op update klikt dan krijg je hetzelfde als op de iPhone en betaal je gelijk voor de app terwijl je dit niet wil! Ik vraag me af hoe dit in zijn werk gaat.. Via systeemupdate is beter omdat dit niet gekoppeld is aan je Apple ID;)

Bijdrager
    stavos

Vraag 2: aangezien je een AppleID nodig hebt om software aan te kunnen schaffen, is het dan mogelijk om je iTunes tegoed (dat gekoppeld is aan je AppleID) daarvoor te gebruiken? Is er al iemand die daar ervaring mee heeft?

Geblokkeerd
    Anoniem

Vraag: Ik draai 10.6.6. beta als ik via software update zoek krijg ik geen mac appstore te zien.
    kan ik nu downgraden en dan updaten ofzo?

Bijdrager
    Soap

Hij crasht bij mij. Wtf, ik wil gewoon iets downloaden en ik krijg een fantastische strandbal!

Bijdrager
    icanhaswindows

Iemand een idee om gratis apps te downloaden zonder dat je daar je creditkaartgegevens dient voor in te geven? Dit lukt met de gewone app store voor iOS maar blijkbaar niet voor de Mac.

Bijdrager
    Zaphod_B

Gedownload, herstart. AppStore opgestart. Leeg scherm en een draaiend progress ding in de menubalk. Minutenlang. Geloof niet dat ’t werkt… overbelast? #fail

Bijdrager
    Zaphod_B

Gedownload, herstart. AppStore opgestart. Leeg scherm en een draaiend progress ding in de menubalk. Minutenlang. Geloof niet dat ’t werkt… overbelast? #fail

Bijdrager
    JJmac

Ben toch bang dat Apple net zo als de iPhone en iPad ook de software naar de Mac wil brengen.

Bijdrager
    balgehaktbla

aaaahhhh heb ook die draaiende strandbal:ftim:

Bijdrager
    Zaphod_B

@JJmac ehm die snap ik niet? Je bent bang voor de software? Voor Apple? Natuurlijk probeert Apple software naar de Mac te brengen, op eenzelfde manier als zo goed is gelukt op iOS devices. Dat lijkt me duidelijk. Maar uit je zin maak ik niet op waar je nu precies bang voor bent? Voor software op je mac? Jij hebt ’t liefst een kale install zonder software?:P

Overigens deed mijn AppStore het na even afsluiten van die app en weer opnieuw proberen.

Bijdrager
    balgehaktbla

heb de app al meerdere malen opnieuw opgestart ook de computer heb ik heb opnieuw opgestart maar zonder succes

Bijdrager
    Matthias91

Vandaag even wat rondgekeken in de App Store en de Twitter app “gekocht”. Bij Pixelmator heb ik dan iets te vlug op Koop geklikt (ik dacht namelijk dat er wel nog wat zou volgen van bevestiging van aankoop)…
    Is het mogelijk die aankoop toch nog te annuleren?

Bijdrager
    KarelWillem
    JJmac op 06 januari 2011

Ben toch bang dat Apple net zo als de iPhone en iPad ook de software naar de Mac wil brengen.

Shit ja! Ik ben er ook bang voor. Ratten zijn het, daar bij Apple.:lol:

Bijdrager
    hvlint

ja, mss wil steve jobs wel de wereld regeren:confused::grin:

Bijdrager
    leema118
    hvlint op 08 januari 2011

ja, mss wil steve jobs wel de wereld regeren:confused::grin:

LoL Hvlint, zullen we het samen doen, ik zie dat je nog steeds actief bent met Apple..
    Grtz, Ceesii

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.