2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

    Bijdrager
    Bas de Zwart

    App Store in MacOS op iMac

    Beste mensen,

    Ik krijg in de App Store voortdurend de mededeling om het wachtwoord opnieuw in te voeren bij een update van o.a. iMovie.
    Ik ben gezinslid, mijn vrouw is gezinshoofd. Ik kan uitloggen met met beide accounts probleemloos inloggen (wachtwoorden zijn correct) maar ik blijf elke keer dat irritante schermpje krijgen.
    Wel heb ik even de CreditCard voorzien van de laatste informatie, er was een nieuwe datum en een nieuwe CCV code en die zijn nu up to date.
    Maar update van programma’s lukt niet.:(
    Heeft iemand suggesties?


    Moderator
    Night

    Heb je ‘2 factor authenticatie’ aanstaan?

    https://support.apple.com/nl-nl/HT204915

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.