17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    gnimiurc

App Store blijft komen met update voor Twitter

De App Store blijft aangeven dat er een update voor Twitter is, terwijl deze al up to date is. Iemand enig idee waarom en hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Yaris

Er zijn meer mensen met dat probleem. Dat is een bug in de Mac App Store.

Bijdrager
    joriss

Same here. Ik wilde het ook net posten.;) Iemand enig idee wanneer het wordt verholpen?

Bijdrager
    Sascha

Ik denk binnen (of over kan ook natuurlijk) 38 dagen en 13u.

Bijdrager
    daanclasener

@sascha en waar is dit op gebaseerd…? gewoon een rauwe gok XD

Bijdrager
    Sascha

Nee, ik heb gewoon sowieso gelijk: oftewel gebeurd het binnen 38 dagen en 1u, oftewel gebeurd het over 38 dagen en 13 uur.:nerd:

Bijdrager
    daanclasener

Hier help je ze toch niet mee..?!

Bijdrager
    DannyR

Welke apps hebben jullie allemaal gehacked met files uit de grattis app?
    Ik zou niet verder ingaan op hacken van app store apps, maar heb het vermoeden dat jullie het in deze hoek moeten gaan zoeken

Geblokkeerd
    Anoniem

In 10.6.7 is het opgelost.

Bijdrager
    Vinhelper
    daanclasener op 18 januari 2011

Hier help je ze toch ook niet mee..?!

:sarcastic:

Bijdrager
    bjonnie

Nu is eindelijk de 10.6.7 update uit, maar bij mij is het probleem nu juist na de update naar de nieuwe versie gekomen… Iemand ideeën?

Bijdrager
    d.vtwesteinde

Zelfde probleem hier, sinds de update van 10.6.7. Ben ook benieuwd of iemand een oplossing heeft.

Bijdrager
    bjonnie

Heb het al gevonden. Ik heb mijn _MASreceipt bestanden enzo gebruikt om illegale spellen te kunnen draaien zoals angry birds. Als ik dan in die app nog de bestanden van een vorige twitter-versie heb staan blijft hij de update aanbieden. Het verwijderen van de apps waar ik dit mee had gedaan verhielp voor mij het probleem.

Bijdrager
    jobz

bij mij blijft Mac App store komen met updates voor al mijn software (incl Aperture). Allemaal legaal als maar kan….

Bijdrager
    Qapla

Kan je het niet oplossen door twitterapp te verwijderen en dan terug te installeren?

Bijdrager
    jobz

het bleek niet aan Twitterapp te liggen. Ik had een backup van mijn programma’s op desktop staan. Blijkbaar ziet Mac App Store die ook en meldt dan dat er backups zijn….

Bijdrager
    Qapla

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.