9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    heintjep

App store apps niet compatible met iPhone?

Dag allemaal,

Het valt me steeds vaker op dat bepaalde apps ui de appstore niet compatible zijn met mijn iPhone. Ik krijg dan een foutmelding als ik een app wil ik installeren: “dit programma is niet compatible met deze iPhone”

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Bijdrager
    Nielsvr
    ”heintjep”

Berichten boven je s.v.p. niet quoten…
    – Zerk

Heb je de eerste versie of de 3G? Applicaties die GPS gebruiken werken niet op de eerste generatie iPhones.

Bijdrager
    Sunneh

En heb je de juiste Firmware?

Bijdrager
    Delars

Dat heb ik nog nooit gehoord… Verder kan ik net als de anderen niet meer zeggen dan de anderen…

Bijdrager
    MacBoot

Waarschijnlijk heb je geen 2.0 software op de iPhone staan of gebruikt de applicatie GPS en heb je de vorige generatie iPhone
    Anders moet hij het gewoon doen

Bijdrager
    danielpunt

Als hij de 2.0 firmware niet heeft, werkt de App Store op zijn iPhone ook niet. Ik denk dat hij nog versie 2.0 of 2.1 gebruikt inplaats van 2.2 die sommige applicatie vereisen:)

Bijdrager
    heintjep
    ”danielpunt”

]Berichten boven je s.v.p. niet quoten…

Tweede keer op één pagina… een nieuw record!
    – Zerk)

Misschien is het dat wel… Ik heb inderdaat een 3G met 2.1 erop. Mijn T-Mobile abonnement gaat pas in januari in en tot die tijd gebruik ik mijn huidige Vodafone SIM met een hardware-unlock. Die gaat het met 2.2 niet meer doen, dus moet ik nog even geduld hebben.

Het zijn trouwens geen GPS apps die dienst weigeren, maar o.a. Smulweb recepten en The Snow Report van The North Face….

Bijdrager
    heintjep

Ah, duuh….. :o

Ik zie het nu pas in de screenshot…. :? 2.2 vereist…
    Ok. Problem solved! Toch bedankt voor de reacties! :innocent:

Bijdrager
    danielpunt

Geen probleem:) Je kan ‘em natuurlijk wel alvast downloaden in iTunes.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.