13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    katteman

App Store – Angry Birds probleem

Na aanraden van bijna iedereen op OMT Angry Birds gekocht in de App Store maar krijg steeds deze melding,

Wat nu?
    zodra ik AB opstart krijg ik deze melding.

Bijdrager
    iDaan98

Kun je ‘m niet verwijderen en dan herdownloaden?

Bijdrager
    Pieterr

Katteman, als ik zo’n vogel was keek ik ook wel 2x uit…:wink:

Bijdrager
    KingAchille

Er zijn wel meer mensen die er last van hebben. Waarschijnlijk een kleine kinderziekte die er spoedig zal worden uitgewerkt!

Bijdrager
    katteman

@iDaan98, net geprobeerd. Blijf dezelfde melding krijgen.
    @Pieterr, lol.

Maar het probleem blijft. Jammer.

@KingAchille, tx. Blijkbaar niet de enige met dit probleem. Hopelijk word ’t vlug opgelost.

Bijdrager
    svan

Jep, same here. ‘gelukkig’ ben ik niet de enige!
    Even afwachten dan maar…

Bijdrager
    iSponge

Heb exact hetzelfde.. ‘gelukkig’ ook niet de enige..

Heb inmiddels 4 apps gedownload, maar 2 ervan werken ook echt ~_~”

Bijdrager
    Sunneh

@KingAchille

Hehe, als het net zo werkt als bij iOS developers duurt dat minimaal 2 weken .. door het goedkeuring proces.. =)

Bijdrager
    KingAchille
    Sunneh op 06 januari 2011

@KingAchille

Hehe, als het net zo werkt als bij iOS developers duurt dat minimaal 2 weken .. door het goedkeuring proces.. =)

Spoedig is voor interpretatie vatbaar natuurlijk:wink:

Nee, ik geloof dat dit de kinderziektes zijn van de gloednieuwe App Store en hierdoor gaat Apple heus geen 4 weken over de goedkeuring van het bestverkochte spel. Het zijn immers ook hun inkomsten…

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    svan

Vanaf het Apple Support forum:

Angry Birds requires OpenGL 2.0, which is not supported on GMA 950 graphics adapters. MacBook1,1, MacBook2,1, Macmini1,1, Macmini2,1 and iMac MA710xx/A are currently not supported. We are working on a solution to bring the game to these computers.

Mooi k*t dus. En slecht dat er geen goede systeemvereisten vermeld staan in de App Store…

Bijdrager
    iSponge

Idd lekker k*t.. D’r staat ook enkel OSX 10.6.6 vereist ipv een volledige beschrijving van de systeem eisen… Valt voor mij toch wel in de catagorie “FAIL”. Hebben ze zo hun best gedaan een mooie appstore te maken, zien ze zo iets simpels maar cruciaals over het hoofd…

Bijdrager
    iHansD

Na aanschaf van een nieuwe macbook pro en terugzetten van de back up werkt alles weer als vanouds, beter en sneller natuurlijk. Angry birds start maar stopt nog voor er iets op het beeld te zien is. Ik zie angry birds even boven in de balk maar dat verdwijnt even snel weer.
    Iemand een idee?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.