12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    heliasje

app store aankopen

Hoi, wil graag de app djay aankopen in de appstore, maar als ik er op klik wordt hij geïnstalleerd en staat hij in mijn aankopen . En toch vraagt hij een activatiecode die ik nog steeds niet heb gekregen via e-mail. Iemand een idee ?

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien komt die e-mail wat later? Er is wel een bedrag afgeschreven?

Bijdrager
    heliasje

neen nog niet. Heb wel nog de demo versie geïnstalleerd maar vraagt steeds de activatiecode na 15 dagen

Bijdrager
    Hansi2124

In de email staat als het goed is wat je moet doen als je een probleem hebt. Of is dat inmiddels ook veranderd?

Bijdrager
    heliasje

heb de app ongeveer 3 dagen geleden aangekocht en geinstalleerd via de appstore. en tot op heden nog geen mail ontvangen

Bijdrager
    jesper211232

heb je al een mail gekregen met het aankoop bewijs van je app?

Misschien staat daar dan de code in.

EDIT: ooh, dan nog een paar dagen wachten..:lol:

Bijdrager
    heliasje

neen, het is dat wat ik raar vindt, het toch nog apps gekocht en dat lukte wel steeds met een mail.

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat kan wel een dag of twee, drie duren hoor. Ik heb voor mijn aankoop van Mountain Lion ook een dag ’n half moeten wachten op de mail.

Bijdrager
    jesper211232

ik heb mountain ook 2 dagen geleden gratis gekocht en nog steeds geen mail.(krijg je daar dan een mail van?)
    en voor 2 andere apps kreeg ik gister pas een mail dat was dan ook 3 dagen geleden.

Bijdrager
    heliasje

heb pas ML gedownload en geïnstalleerd maar heb er geen mail van gekregen maar is wel geïnstalleerd en werkt perfect en snel

Bijdrager
    heliasje

ga nog even wachten op de mail, maar hou jullie op de hoogte, bedankt voor de snelle reacties

Bijdrager
    heliasje

nog steeds niet. is het misschien mogelijk dat ik de demo versie moet verwijderen vooraleer ik de aankoopversie installeer van djay ?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.