11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Charles

[Opgelost] App Store: zoeken gaat naar web-preview

Hallo,

Is dit normaal als ik iets zoek in app store gewoon op app store preview komt.

Op een site zit de link met de logo app store, maakt niet meer in app store

Kan ik deze opnieuw installeren

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd
    • Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Moderator
    Night

Dat ik het goed begrijp: Je zoekt in de AppStore zelf naar een app en wordt je doorverwezen naar de AppStore website in plaats van de pagina met de app zelf?

Kun je eens een voorbeeld of link geven?

Bijdrager
    Charles

Bedankt  voor de reactie, ik was op zoek naar de app in apple store over ZeFit, maar kan het niet downloaden.

ik kom steeds op het scherm van apple store Preview, ook met andere site waar ik het ook probeerde

Moderator
    Night

Zover ik kan nagaan is deze app niet (meer) verkrijgbaar via de AppStore, alleen als iOS app.
    Wel is de app (ik hoop dat de app is die je bedoeld) van de website van de maker zelf:

http://app-zewatch3.mykronoz.com/softwareAppDownload

Bijdrager
    Charles

Bedankt voor de respons

Het huurwerk is voorzien om met de iPhone te werken, mijn iMac is te groot om mee te nemen

dus deze aankoop van nog geen 1 jaar, een verloren gelduitgave

alvast bedankt

Vriendelijke groet

Charles . R

Bijdrager
    Spinozo

Ik zie toch echt 3 Zefit apps in de app store van de iPhone. Waarom zou dit niet werken? Als je op je iPhone op zoek gaat naar het icoon wat Night in zijn eerste reactie toont dan kom je in de iPhone Appstore. Dat is iets anders dan via de website van Apple zelf. Succes!

Moderator
    Night

Inderdaad. Zoals ik al zei is de app er wel voor iOS devices:

Deze is er overigens in 4 uitvoeringen voor de verschillende uitvoeringen van de ZeFit (de links openen voor jouw gemak rechtstreeks in de iTunes AppStore):

Een overzicht van alle iOS apps van Kronoz vind je hier.

Makkelijker kunnen we het niet maken voor je;-)

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    Charles

Dus als ik het goed begrijpt is mijn iPhone 5 met 64 GB geen IOS device, het download is niet mogelijk de knop is grijs, niet actief

Toch bedankt voor jullie hulp

CH R

Moderator
    Night

Nee je snapt de zin niet. Het betekent dat de app alléén te downloaden is via de AppStore op je iOS device (dus je iPhone 5). Je kan hem dus niet via iTunes downloaden.

Ik ben het met je eens dat de Nederlands vertaling te wensen overlaat. De Engelse button is een klein beetje duidelijker:

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 3 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    Charles

Ok ik zal het uitproberen bedankt

Waarom zijn er zoveel upgraden, elke dag heb ik er tussen de 10 en 14 apps, om zot te worden.

Vroeger kon ik dit uploaden van uit mijn iMac en werd automatisch naar de iPhone en iPad geïnstalleerd.

ik vermoed dat die die aan de top zitten en de beslissing nemen om dit te doen, niet op de eerste rij waren toen ze het logisch denken en het verstand uitgedeeld hebben, sorry dat ik dit vaststelt .

Nog zo iets, waarom kan ik niet Waze op de Car-Play werken, op vele site zijn er klachten op, is super en veel beter, maar ja de monopoli heeft voorrang

Allee het goede nieuws ik heb nu toch het Zefit binnen, het is gelukt,

Bedankt

Vriendelijke groet

Charles Rondas

Ch . R

Moderator
    Night

Mooi. Dan is dát in ieder geval gelukt.

Voor wat betreft je vragen over het aantal updates en de Waze problemen: daar zou ik aparte topics voor openen, anders is de topictitel niet echt meer ladingdekkend (en wordt het zoeken door lotgenoten erg lastig).;-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.