9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hucks

app raakt niet op iphone

hej,

als ik trapster of flits(allebei flitspaal apps) op men iphone wil zetten zegt hij steeds dat men pc niet gemachtigd is maar als ik hem machtig zegt hij dat deze pc al gemachtigd is… iemand een oplossing?

Bijdrager
    fatboysmart

Je aan de snelheid houden?;-) :innocent:

Bijdrager
    hucks
    fatboysmart op 16 november 2010

Je aan de snelheid houden?;-) :innocent:

zoiets had ik al verwacht:D maar het is hatelijk als je savonds laat alleen opde baan bent waar ze snelheid veel te laag hebben gezet en je makelijk 20 30 per uur sneller kan zonder gevaar

Moderator
    Poezenbeest

Misschien de app verwijderen en opnieuw downloaden… Klinkt gek, maar het heeft mij ook wel eens geholpen.

Bijdrager
    Beninho

Hoe gaat het met andere apps? Kun je die ook niet downloaden?

En hoe zit het met downloaden vanuit de app store op je iphone?

Bijdrager
    hucks
    Beninho op 16 november 2010

Hoe gaat het met andere apps? Kun je die ook niet downloaden?

En hoe zit het met downloaden vanuit de app store op je iphone?
    werkt allemaal perfect…

@zerk je bedoelt delete uit itunes en dan opnieuw in itunes zeten en proberen te instalerene?

Bijdrager
    dotter

ik hoop ook wel op een oplossing want ik heb hetzelfde probleem met een radio-app..:)

Bijdrager
    tinus_omt

Over het algemeen is de oplossing gewoon de applicatie helemaal van je iPhone en je computer verwijderen en hem dan opnieuw ‘kopen’. Bij het kopen krijg je de melding dat je de applicatie al gekocht hebt en dus niet opnieuw hoeft te betalen (als het een betaalde applicatie is).

Bijdrager
    hucks
    tinus_omt op 16 november 2010

Over het algemeen is de oplossing gewoon de applicatie helemaal van je iPhone en je computer verwijderen en hem dan opnieuw \’kopen\’. Bij het kopen krijg je de melding dat je de applicatie al gekocht hebt en dus niet opnieuw hoeft te betalen (als het een betaalde applicatie is).

enigste optie?:( oke veel werk voor zoiets stom

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.