23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Fraser

App om wakker te worden met eigen muziek op iPhone?

Bestaat er nu ├ęcht geen app-je om je iPhone als wekker te gebruiken en met je eigen muziek uit je library te ontwaken?
    Of… kijk ik er gewoon gigantisch overheen???

Freez

Bijdrager
    danielpunt

Nee, en dat is ook niet mogelijk, omdat je als developer het media gedeelte, behalve de foto’s, niet kan benaderen.

Ach, de harp is ook een mooi geluid toch?;)

Bijdrager
    ralphm

of gewoon een mp3tje naar keuze in Garageband verbouwen tot ringtone en die als wekkergeluid instellen!

Bijdrager
    Fraser

Okee… duidelijk antwoord!

Van een harp VAL ik in slaap ipv. wakkerf worden…;)

Moderator
    Mac Daddy

Heb je een mac? Dan wil ik wel uitleggen hoe het daarmee kan. Ik sta elke dag op met een speellijstje van iTunes.

Bijdrager
    Fraser

Jep, Mac in da house!

Moderator
    Mac Daddy

Okee. Download Alarm Clock. Maak een afspeellijstje in iTunes. Stel de voorkeuren van Alarm Clock in. Je kan hem laten infaden en zorgen dat ie niet harder dan een bepaald volume gaat. Stel een wekker in. Je zou elke dag op een ander tijdstip kunnen op staan, als je wilt. Selecteer een afspeellijst in Alarm Clock. En stel in dat Alarm Clock je computer mag wakker maken.
    Je zou de Mac dan kunnen laten slapen en dan wordt hij de volgende ochtend door Alarm Clock geactiveerd. Je kan hem ook uitzetten, maar dan moet je bij je systeemvoorkeuren –> energiestan –> en dan het knopje schema even een tijd instellen wanneer de computer moet aan gaan. Ik zou dat 1 of 2 minuten van tevoren doen, zodat hij tenminste helemaal is opgestart.

Bijdrager
    MrAcid
    ”ralphm”

of gewoon een mp3tje naar keuze in Garageband verbouwen tot ringtone en die als wekkergeluid instellen!

Je kunt geen eigen ringtones als wekker instellen. Apple neemt de benaming “ringtone” vrij serieus.

Bijdrager
    Fraser

Kijk… dat zijn dingen waar ik wat mee kan!

Thnx Mr.Acid en MacDaddy!

Bijdrager
    MacHW

Ik word toch iedere ochtend wakker met Daft Punk… Als je zelf een mp3tje naar http://audiko.net/en.html upload, maakt deze site er automatisch een ringtone van die geschikt is voor je Iphone. In je wekker je ringtone selecteren en klaar. Wel is de lengte gelimiteerd, hoewel ik niet precies weet tot hoe lang. Succes ermee

Bijdrager
    ralphm
    ”MrAcid”
    ”ralphm”

Je kunt geen eigen ringtones als wekker instellen. Apple neemt de benaming “ringtone” vrij serieus.

Dat vind ik dan heel bijzonder hoe jij dat hier stelt, want ik word toch echt iedere dag wakker met mijn eigen muziek op mn iPhone

Bijdrager
    Lustigson
    ”MrAcid”
    ”ralphm”

Eh… zeker wel. Ik heb al m’n ringtones ook beschikbaar bij de wekker onder ‘Klok’.

Bijdrager
    kleini

klopt het dat het op een ipod touch niet mogelijk is?

Bijdrager
    iJeroen

Ik gebruik Awaken, vind ik persoonlijk erg handig, makkelijk en mooi. Helaas is het geen freeware, maargoed, [size=9:4d04c81b70]er zijn ook andere oplossingen.[/size:4d04c81b70]

Moderator
    Mac Daddy

Ja, zoals Alarm Clock die ik als optie gaf. Die is gewoon gratis.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Mac

Ja, zoals Alarm Clock die ik als optie gaf. Die is gewoon gratis.

Klopt, ik gaf ook maar een optie. Alarm Clock heeft ook genoeg, alleen Awaken heeft meer mogelijkheden, maar is wel tegen betaling. Wat de TS liever wil.

Moderator
    Mac Daddy

Je bedoelt dat de TS liever wil betalen? Lijkt mij nogal krom. Zeker omdat we hollanders zijn. De TS wilde een App voor de iPhone. Dit is dus blijkbaar niet beschikbaar, dus gaf ik als optie om de Mac als wekker de gebruiken. Dat leek hem blijkbaar ook wel wat.

Het is niet erg dat je een alternatief bied hoor, maar je zet er met kleine lettertjes neer dat er andere oplossingen zijn. Hiermee doel je vast op het verkrijgen van software via duistere, illegale wegen. Terwijl als je een beetje je best doet, is er altijd nog een gratis Appje. Zeker bij dit soort simpele dingetjes. En nogmaals is het prima, dat je een alternatief geeft, want volgens je eigen zeggen heeft die App meer opties.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Mac

Je bedoelt dat de TS liever wil betalen? Lijkt mij nogal krom. Zeker omdat we hollanders zijn. De TS wilde een App voor de iPhone. Dit is dus blijkbaar niet beschikbaar, dus gaf ik als optie om de Mac als wekker de gebruiken. Dat leek hem blijkbaar ook wel wat.

Het is niet erg dat je een alternatief bied hoor, maar je zet er met kleine lettertjes neer dat er andere oplossingen zijn. Hiermee doel je vast op het verkrijgen van software via duistere, illegale wegen. Terwijl als je een beetje je best doet, is er altijd nog een gratis Appje. Zeker bij dit soort simpele dingetjes. En nogmaals is het prima, dat je een alternatief geeft, want volgens je eigen zeggen heeft die App meer opties.

Oke, duidelijk.

Bijdrager
    MacAanZee

Op een iPod touch….nou…ik weet niet of je dan wakker wordt… Tenzij je er speakertjes op aansluit natuurlijk.

Bijdrager
    Stewie
    ”Lustigson”
    ”MrAcid”
    ”ralphm”

Eh… zeker wel. Ik heb al m’n ringtones ook beschikbaar bij de wekker onder ‘Klok’.

Idem dito.. *test poison van alice Cooper*

Bijdrager
    iLive
    ”Mac

Okee. Download Alarm Clock. Maak een afspeellijstje in iTunes. Stel de voorkeuren van Alarm Clock in. Je kan hem laten infaden en zorgen dat ie niet harder dan een bepaald volume gaat. Stel een wekker in. Je zou elke dag op een ander tijdstip kunnen op staan, als je wilt. Selecteer een afspeellijst in Alarm Clock. En stel in dat Alarm Clock je computer mag wakker maken.
    Je zou de Mac dan kunnen laten slapen en dan wordt hij de volgende ochtend door Alarm Clock geactiveerd. Je kan hem ook uitzetten, maar dan moet je bij je systeemvoorkeuren –> energiestan –> en dan het knopje schema even een tijd instellen wanneer de computer moet aan gaan. Ik zou dat 1 of 2 minuten van tevoren doen, zodat hij tenminste helemaal is opgestart.

Maar wat dan als je op je Mac een wachtwoord hebt ingesteld? Dan gaat hij toch niet vanzelf inloggen bij het opstarten…

Moderator
    Mac Daddy

Die van mij logt automatisch in. Dat kan je instellen. Lijkt mij sterk dat hij vanzelf inlogt wanneer hebt gezegd dat ie dat niet mag doen, maar probeer het een uit.

Bijdrager
    iLive
    ”Mac

Die van mij logt automatisch in. Dat kan je instellen. Lijkt mij sterk dat hij vanzelf inlogt wanneer hebt gezegd dat ie dat niet mag doen, maar probeer het een uit.

Ja ik weet dat je het kunt instellen, maar ik kies bewust voor een wachtwoordbeveiliging.
    Het is dan waarschijnlijk niet mogelijk wanneer je een wachtwoord hebt ingesteld (wat eigenlijk ook wel logisch is maarja).

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.