15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Solidrocketbooster

App om bestanden van iDevice te bekijken op Mac

Ik heb wat series om mijn iDevice staan die ik niet op me (nieuwe) Mac heb en wil deze op de Mac kunnen bekijken zonder dat kabeltje aan te sluiten.

Iemand een goede tip om bestanden te bekijken op je iDevice over Wifi (zelfde netwerk) op je Mac (dus de app draait op je mac)? Gratis en/of betaald?

Thanks!

Bijdrager
    Solidrocketbooster

k heb wat series om mijn iDevice staan die ik niet op me (nieuwe) Mac heb en wil deze op de Mac kunnen bekijken zonder dat kabeltje aan te sluiten.
    Iemand een goede tip om bestanden te bekijken op je iDevice over Wifi (zelfde netwerk) op je Mac (dus de app draait op je mac)? Gratis en/of betaald?
    Thanks!

Ik heb al wel iets gevonden. Zijn er betere oplossingen voor mijn geval?

http://www.youtube.com/watch?v=_YTM8-A4zhc

FileMaster is niet wat ik zoek. Ik zoek een App waar ik “Videos” kan lezen over Wifi met me Mac.

Bijdrager
    KarelWillem

Reflector op je Mac.

Dan maak je van je Mac een AirPlay station.

Alles van je iPod, iPad, iPhone, stuur je dan door naar je Mac. Erg handig.

(N.b.: dit kan natuurlijk ook schermvullend).

Bijdrager
    Solidrocketbooster

Reflector op je Mac.
    Dan maak je van je Mac een AirPlay station.
    Alles van je iPod, iPad, iPhone, stuur je dan door naar je Mac. Erg handig.

Ik heb de trial geprobeerd, de films die ik heb geprobeerd en wil zien heeft het in totaal 0 keer laten zien. Alleen zwart beeld (Mac) waar ik met een gelukje uit lijk te komen. Via VLC for iOS alleen geluid. Een recording vanuit mijn camera roll laat het wel zien.

De serie die niet wordt vertoond:

Alleen geluid (stotterend):

Nu is mijn trial voorbij. Ik twijfel of dit product voor mij gaat werken.

Thanks voor de input in elk geval!

P.s. ik probeer het vanaf een iphone 4

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb het net even uitgeprobeerd met mijn iPhone 4 (het voorbeeld hierboven was op de iPad mini).

Alles wat de iPhone 4 kan afspelen gaat zonder haperen naar Reflector op de iMac.

Bijdrager
    Solidrocketbooster

Thanks voor je hulp!

Ik heb het met XBMC bijna voor elkaar gekregen. Alleen vanuit VLC for iOS werkt het beeld streamen niet dus dat is jammer moet ik helaas toch nog alles omzetten naar een formaat die itunes wel kent. Maar dit is gratisss en werkt voor media in me camera roll en iTunes primadeluxe;-)

Bron:
    XBMC airplay

Bijdrager
    madcat

is FileExplorer of airshare niet wat je zoek als je alle bestanden wil kunnen delen.

Voor video gebruik ik “air video” http://www.inmethod.com/air-video/index.html
    Op de mac heb ik een applicatie draaien die een complete directory deelt, en op de ipad of iphone kan ik deze dan bekijken.
    Ben er erg tevrede over en gaat ook zonder stotteren (op ipad 2 en iphone 4s)

Bijdrager
    Solidrocketbooster

Voor video gebruik ik “air video”

Thanks voor de tips!

Het is helaas de bedoeling dat ik bestanden VAN een iDevice wil afsprelen op een Mac draadloos binnen dezelfde netwerk:)

Kan dat ook met Air Video? Of met FileExplorer? Kan ik met Airschare me huidige “Videos” map bekijken? Ik vermoed dat het 3 keer neen is. Misschien heb ik iets gemist?

Air Video can stream videos in almost any format to your …

FileExplorer helps you to access files on your remote computer (Mac, Windows, Linux), NAS Server and Cloud Storage (Dropbox, Google Drive, SkyDrive etc) from iDevice.

Bijdrager
    madcat

waarom wil je eigenlijk vanaf je ipad op de imac afspelen?
    Is een appletv kopen niet veel handiger, zodat je gewoon alles op je tv kan afspelen?

Bijdrager
    KarelWillem

Nou ja. Ten eerste heb je dan geen Apple TV nodig.
    En ten tweede heb je dan geen TV nodig.:lol:

Scheelt je toch gauw al een honderdje of vier.

Solidrocketbooster op 29 juli 2013

…Kan dat ook met Air Video? Of met FileExplorer? Kan ik met Airschare me huidige “Videos” map bekijken? Ik vermoed dat het 3 keer neen is….

Nee, dat kan niet.

Jammer dat de Reflector weg voor jou niet werkt.
    Dat is toch 99,9% zeker overal werkend.

Want je nu probeert te doen is allemaal nogal omslachtig.
    En bovendien dus ook niet helemaal zoals je het zou willen.

Is je netwerk een beetje prut misschien??

Bijdrager
    KarelWillem

Er is ook nog Banana TV: http://bananatv.net

Die bij mij overigens niets doet.
    Maar misschien heb jij meer geluk?

Bijdrager
    Solidrocketbooster

Die bij mij overigens niets doet.

Bij mij werkt banana ook niet. It’s gone bananas.

Mijn netwerk is hier niet helemaal prima en goed genoeg voor XBMC om toch te werken. Gratis.

Bijdrager
    KarelWillem

…Mijn netwerk is hier niet helemaal prima en goed genoeg voor XBMC om toch te werken….

Helemaal prima bedoel je?

Bijdrager
    Solidrocketbooster

Nee niet helemaal prima. Zit hier tijdelijk op een netwerk met een tele twee wireless g Davolink modem. Ben je bekend met de davolink die deze leverancier gebruikt?

Bijdrager
    KarelWillem

Ah oké. Ja, dat kan de problemen met Reflector dan ook verklaren.

Nee, ik weet verder – gelukkig – niets van routers en modems af.:)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.