8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

App om apps te verbergen

Bestaat er een app waarmee je je apps op je iPad kunt verbergen, zonder je iPad te jailbraken

Groet

Bijdrager
    fatboysmart

Nee

Bijdrager
    Sascha

Als je enkel transparante iconen wilt, dan ken je deze link gebruiken.

Je kan wel zelf de apps aanpassen en deze transparant icoon geven door een programma op je computer te installeren zoals iPhone Browser. Hiervoor hoeft je iPhone niet jailbroken te zijn.
    Ik weet dat het kan, alleen weet ik niet meer exact welke files je dan juist moet aanpassen maar dit zou je al op weg kunnen zetten.

Overigens heb ik dit gevonden met Google doormiddel van de zoekopdracht hide icon without jailbreak.

Succes.

Bijdrager
    Oppie

De apps eraf halen?!
    Wachten tot iOS 4.2 waar je ze in mappen kan gooien?!

En ik begrijp niet waarom je het zou willen; zal wel boven mijn pet gaan.

Bijdrager
    1984
    Oppie op 09 november 2010

En ik begrijp niet waarom je het zou willen; zal wel boven mijn pet gaan.

Omdat het zo op Windows lijkt, stond Apple bekend dat je geen icoontjes ,mappen op je bureaublad vond zoals bij elke Windows gebruiker, en wat vinden we nu op elk iOS apparaat……juist icoontjes, MacOs 10.7 zal ook wel erg op Windows gaan lijken.

Add Apps To iPad Dock – How to

Bijdrager
    Oppie

Tja, wat zal ik daar nu op antwoorden…

Maar je kunt je 1e homescreen toch helemaal leeg houden?
    En wat ik zeg: met iOS 4 (dus over een paar dagen ook voor de iPad) kun je alle apps in één of meerdere mappen gooien.

Bijdrager
    Horloge

Ik wacht op de upgrade

Bijdrager
    MouseMighty

@1984 Wat BS zeg! De indeling op je bureaublad doe je helemaal zelf. Ken zat mensen die inderdaad zelf op hun Mac het bureaublad stampvol gooien met mappen en aliassen. Je beslist nl zelf over het uiterlijk en inhoud van je bureaublad en Dock. Heeft niets te maken met iOS en/of OS X. Al je apps op je iPad in je Dock beneden, nee dat is echt heeeel handig. Ik heb hier 4 schermen vol met apps, denk je dat dat past/handig is? Geef mij dan maar gewoon een mappenstructuur.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.