12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Bruce27

app niet uit app.store openen via omweg; hoe

ik heb een betrouwbare app (Audacity.app) die echter niet geïnstalleerd wordt want “wordt niet herkend” etc.
    ik heb dat vaker gehad en wist toen via een commando in finder (?) wel te openen maar ben dat kwijt. (of is het veranderd?
    Wie weet het?
    bvd!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door  Raymon Mens.

Bijdrager
    Bruce27

opgelost probleem over.

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk moet je in systeemvoorkeuren ergens aangeven dat je ook apps mag installeren die van buiten de Mac App Store komen en niet zinn getekend door een developer met een Apple developer account.

Bijdrager
    koen

Duidelijke vraag en duidelijk antwoord!:evil:

Moderator
    Night

Klopt:

Bijdrager
    Bruce27

bedankt! het lukte via een omweg (er was een textdocu bij de app die aanwijzingen gaf) maar dit is de betere.
    mvg,

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Of het beter is of niet hangt af van hoe vaak je dit nodig hebt. De veiligere manier, die beter is als je dit fenomeen amper tegenkomt, is rechtsklikken op het icoon van het programma en dan te kiezen voor „Open” uit het menu dat verschijnt. Je krijgt dan ook een melding dat het programma misschien niet veilig is, maar er staat dan wel een knop bij waarmee je het toch kunt openen.

Bijdrager
    Bruce27

dat is ook de weg die ik gevonden heb en laat het in de voorkeuren ook maar zo staan. wel zo veilig.

Moderator
    Raymon Mens

Dit topic staat in de sectie ‘One More Thing’ van het forum, maar heeft bijzonder weinig met de site zelf te maken. Ik verplaats het daarom naar de sectie Mac Software » OS X.

Bijdrager
    Bruce27

je mag het onderwerp sluiten ook. ik weet niet waar je dat aan kan geven, zou handig zijn.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

De boel op slot zetten is vooral ook handig voor als er over een tijdje iemand blijkt te zijn die een nuttige opmerking heeft die hierboven nog niet gemaakt is, of een vraag heeft die hierbij goed aansluit.

Bijdrager
    Bruce27

dan is dat dus NIET handig als ik je goed begrijp…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.