7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucasgent

App Muziek “Luister nu” werkt niet meer

Sinds Big Sur werkt “Luister nu” niet meer op App Muziek (wél op mijn iPad en iPhone).

Iemand een idee hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?

Dank!

Bijdrager
    macoris

Na wat opzoekingswerk blijkt dit een veelvoorkomend probleem, ik heb dit probleem ook.

Heb hier iets gevonden waar, als je de laatste post op moment van schrijven mag geloven, misschien een oplossing komt.

Bijdrager
    mrchablis

<p class=”cite”>macoris op 19 november 2020 om 05:40</p>
    Na wat opzoekingswerk blijkt dit een veelvoorkomend probleem, ik heb dit probleem ook.

Heb hier iets gevonden waar, als je de laatste post op moment van schrijven mag geloven, misschien een oplossing komt.

En waar heb je precies iets gevonden?

Hier werkt het ook al dagen niet.

Bijdrager
    Lucasgent

Dank! Mag ik vragen wat je hebt gevonden en waar?

Bijdrager
    macoris

<p class=”cite”>mrchablis op 19 november 2020 om 13:15</p>

En waar heb je precies iets gevonden?

Hier werkt het ook al dagen niet.

Was nog niet helemaal wakker: hier dus https://forums.macrumors.com/threads/apple-music-listen-now-error-occurred.2267691/

Bijdrager
    Tuvix

Oplossing: uitloggen in Apple Music op de Mac, de app afsluiten, wanneer je dan weer inlogt lijkt het te zijn opgelost.
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

Bijdrager
    Lucasgent

<p class=”cite”>Tuvix op 19 november 2020 om 20:52</p>
    Oplossing: uitloggen in Apple Music op de Mac, de app afsluiten, wanneer je dan weer inlogt lijkt het te zijn opgelost.

Dankjewel. Maar zo simpel is het blijkbaar niet. Iedere keer als ik de app stop en later weer opstart moet ik opnieuw uitloggen en inloggen…

• Deze reactie is gewijzigd 4 dagen, 4 uren geleden door Lucasgent.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.