17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Kareld

App muziek downloaden

Hoi,
    Ik zoek een app waar je muziek mee kan downloaden voor de ipad. (Mag betalend zijn)
    Liefst geen app waar je naar een website zoals YouTube moet downloaden.
    Alvast bedankt om me te helpen!

Bijdrager
    DutchMac

iTunes?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is een wel erg voor de hand liggende natuurlijk.

Elke iPad heeft die app al.

iTunes Store

Bijdrager
    Kareld

danku voor de reacties.
    Ik bedoel een app waarvoor je eenmalig betaalt en niet 1 euro per liedje betaalt.

Bijdrager
    Afroman

Bijdrager
    Kareld

@afroman kan je ook in de app muziek ofline luisteren?

Bijdrager
    koen

Omschrijving
    Met Google Play Music kunt u gemakkelijk overal uw favoriete muziek ontdekken, afspelen en delen.
    Met onze nieuwe All Access-service kunt u genieten van miljoenen nummers, aangepaste radiozenders beluisteren zonder beperkingen en meer van uw favoriete muziek ontdekken.

Zowel met de All Access-versie als de standaardversie van de Google Play Music-app kunt u overal naar uw muziekverzameling luisteren. Al uw muziek wordt online opgeslagen, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over synchronisatie, opslagruimte of offline afspelen. U kunt naadloos luisteren via elk apparaat en op internet.

Mogelijkheden van All Access:
    * Luisteren naar onbeperkte nummers
    * Aangepaste radiozenders maken op basis van een nummer, artiest of album
    * Genieten van radio zonder beperkingen voor overslaan
    * Passende aanbevelingen ontvangen op basis van uw muzieksmaak
    * Genieten van handmatig samengestelde afspeellijsten van onze muziekkenners

Functies van All Access en de standaardversie:
    * Maximaal 20.000 nummers uit uw persoonlijke muziekverzameling toevoegen vanaf uw Mac-, Windows- of Linux-computer
    * Luisteren op al uw apparaten en in onze webplayer
    * Overal toegang tot uw muziek, zonder synchronisatie, en uw favoriete nummers opslaan voor offline afspelen
    * Al uw muziek beluisteren zonder advertenties

Bijdrager
    Afroman

Ik ga vanuit van wel maar hierbij betaal je denk ik ook per nummer/album.

Anders moet je Spotify Premium nemen. Betaal je een tientje per maand en kan je onbeperkt naar de hele catalogus van Spotify luisteren(meer dan 20 miljoen nummers) en daarbij kan je ook offline luisteren inderdaad.

Bijdrager
    Kareld

is er nog een ander alternatief want ik zie het niet zitten om een tientje per maand te betalen voor muziek.

Bijdrager
    koen

Een baan zoeken ?

Bijdrager
    KarelWillem

Je wilt muziek downloaden, wel betalen, maar niet ‘teveel’ betalen.

Dan zijn je mogelijkheden wat beperkt denk ik.:)

Moderator
    Mac Daddy

Elke week worden er nieuwe albums afgeprijsd in de iTunes Store en niet te vergeten de gratis Single van de week.
    Maar wat zoek je nu precies? Ik krijg het idee dat je offline muziek wilt luisteren, maar niet wilt betalen? Er zijn tal van manieren om muziek te downloaden zonder te betalen, maar die gaan we hier niet bespreken.
    Met Spotify kan je tegenwoordig met een free abonnement ook op je iPhone luisteren, maar alleen in shuffle mode geloof ik. Op de iPad kan je wel alles luisteren zonder shuffle, maar met reclame. Offline is met het free abonnement niet mogelijk.

Wat je ook kan doen is een mobiel abonnement afsluiten waar een premium abonnement bij zit.

Maar wil je muziek offline kunnen beluisteren, dan zal je moeten betalen. En bedenk even. Een album in iTunes is over het algemeen 10 euro. Voor die 10 euro kan je bij Spotify dus veel meer luisteren.

Bijdrager
    Kareld

ik bedoel z’n app zoals simple mp3 voor android

Bijdrager
    KarelWillem

Die app download gewoon muziek die links en rechts bij elkaar gejat is.

Bijdrager
    Kareld

Bestaat er dan z’n app voor ios?

Bijdrager
    wouter57

Met downloaden is je schijf ook snel vol.

Bijdrager
    KarelWillem
    Kareld op 07 mei 2014

Bestaat er dan z’n app voor ios?

Als die er al was, werd deze hier – om begrijpelijke redenen – niet genoemd.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/22494897/__Downloaden_nu_echt_illegaal__.html

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.